شناسهٔ خبر: 67279776 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خسارت ۵۴ میلیارد تومانی سیل به راه‌ها و ابنیه فنی شهرستان بابل

درپی وقوع سیل اخیر در مناطق بالادست و کوهستانی بخش بندپی شرقی شهرستان بابل بیش از ۵۴ میلیارد تومان خسارت به راه و ابنیه فنی وارد شده است.

صاحب‌خبر -

نورالدین قاسم زاده رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بابل گفت: درپی وقوع سیل اخیر در مناطق بالادست و کوهستانی بخش بندپی شرقی این شهرستان بیش از ۵۴ میلیارد تومان خسارت به راه و ابنیه فنی وارد شده است و تلاش راهداران برای پاکسازی و رانش برداری سیل بابل ادامه دارد.

او افزود: در پی وقوع سیل و بارش چند روز گذشته به حدود ۳۵ کیلومتر راه‌های روستا‌های شورکش-کاکرون-تته-برون-یخچال پشت-گریوده-ورزنه-انیجدان-میانک-گلیرون خسارت وارد شده است.

قاسم زاده همچنین از آسیب به بستر و گوشواره‌های ۵ دستگاه پل روستا‌های لمسوکلا-سرجیکلا-شالدره-نسیه-کتبعلی و انیجدان این شهرستان خبر داد و گفت: بلافاصله پس از این اتفاق اکیپ‌های راهداری با بکارگیری انواع ماشین راهداری در محل حادثه اعزام و در حال حاضر مشغول به ترمیم و مرمت و بازگشایی مجدد محور مذکور هستند.

او افزود: نفوذ آب‌های سطحی در لایه‌های سنگی و خاک موجب سرخوردگی و سقوط سنگ‌ها از کوه شده که خوشبختانه آسیب به کاربران جاده‌ای وارد نشد.

قاسم زاده گفت: متاسفانه با توجه شرایط توپوگرافی و جغرافیایی استان ما در طول سال شاهد حوادث متعددی در خصوص ریزش و رانش جاده در محور‌های کوهستانی هستیم که این امر کار و فعالیت راهداران را دشوار می‌کند.

مسافرین و رانندگان می‌توانند جهت کسب اطلاعات از آمار و ارقام تردد در محور‌های استان و کشور همچنین آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها و انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه نموده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل فرمایند.

نظر شما