شناسهٔ خبر: 67279519 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گلباران گلزارشهدای ارومیه به مناسبت هفته قوه قضائیه

گلزار شهدای ارومیه میعادگاه عاشقان مکتب حسینی دستگاه قضایی آذربایجان غربی برای زمزمه زیارت پرفیض عاشورا شد.

صاحب‌خبر -

گلباران گلزارشهدای ارومیه به مناسبت هفته قوه قضائیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، روز پنجشنبه ۳۱ خرداد ماه میعادگاه کارکنان دستگاه قضایی آذربایجان غربی قرائت زیارت عاشورا در جوار مزار شهدا بود. 

با حضور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی، مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، مدیران کل و مسئولان ادارات تابعه و نهادهای مرتبط و کارکنان این دستگاه ها مراسم قرائت دعای پرفیض زیارت عاشورا در گلزار شهدای ارومیه و در جوار شهیدان  انقلاب اسلامی  برگزار شد.

دکتر  عتباتی   در این مراسم با تبریک دهه امامت و ولایت و گرامیداشت یاد و خاطره شهداء، خاصه شهید دکتر بهشتی و شهید خدمت دکتر رئیسی بیان داشت: امروز در آستانه هفته قوه قضائیه خانواده بزرگ دادگستری، ادارت تابعه و نهادهای مرتبط در این مکان ارزشمند و مقدس و در جوار شهدای عزیز حضور پیدا کردند تا آغاز هفته قوه قضائیه امسال را در کنار شهداء و با قرائت زیارت عاشورا و تمسک به امام حسین (ع) و ارواح قدسی شهداء آغاز کنند.

عتباتی ادامه داد: خداوند را شاکریم که توفیق خدمت به خلق ا... در جهت ایجاد امنیت و آرامش را به ما عطاء نموده و امروز بار دیگر در جوار شهداء که برای امنیت و حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب با لبیک به فرمان پیر جماران جانانه جنگیدند و خون پاک خود را فدا کردند ولی حتی یک وجب از خاک را نداند میثاق می بندیم که ما هم تا آخرین قطره خون خود در سنگر احقاق حق، پاسدار عدالت و صیانت از آرمان‌هایی باشیم که آنها برترین هستی خود را برای حفاظت از آنها فدا کردند و برای خدمت به مردم و ارتقاء امنیت استان و کشور تلاش کنیم و برنامه ریزی کنیم که ادامه دهنده راه شهداء باشیم.

 در این مراسم پرفیض که با حضور پرشور همکاران دستگاه قضایی استان برگزار می شد ضمن قرائت زیارت عاشورا ، مداحان اهل بیت عصمت و طهارت به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید غدیر خم مدیحه سرایی  کردند.

نظر شما