شناسهٔ خبر: 67279502 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس کل دادگستری استان سمنان:

اجرایی کردن ماموریت‌های سند تحول قضایی توسط مدیران ضروری است

رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: مطالعه دقیق و اجرایی کردن ماموریت‌های سند تحول قضایی توسط مدیران حوزه‌های قضایی ضروری بوده و تلاش در اجرای به موقع تمام شقوق آن لازمه ارتقای جایگاه دادگستری استان است.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری استان سمنان در سفر به حوزه قضایی دامغان، با حضور در شعب دادگستری، دادسرای عمومی وانقلاب و شورا‌های حل اختلاف بصورت چهره به چهره با کلیه پرسنل قضایی و اداری این حوزه دیدار و از نزدیک در جریان اقدامات و کیفیت ارائه خدمات قضایی به مردم قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در این بازدید با حضور در کلیه شعب حوزه قضایی و بررسی برخی پرونده ها، بر تسریع در خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم و اهتمام بر دادرسی الکترونیک، رعایت نظم و انضباط اداری در دفاتر شعب، جلوگیری از اطاله دادرسی و آمارسازی غیر واقعی و اشتراک‌گذاری تجربیات موفق و ابتکارات به منظور رفع نواقص و ایرادات احتمالی موجود تاکید داشت.

وی سپس در جمع کارکنان قضایی و اداری حوزه قضایی دامغان با تبریک ایام فرخنده عید سعید قربان و غدیر، به تشریح جایگاه منصب قضا واهمیت دین مبین اسلام به کار قضایی در جامعه اسلامی پرداخت و همچنین کلیه کارکنان قضایی و اداری آن مجموعه را با توجه به حساسیت وظیفه شغلی آنان، به حفاظت و صیانت از نفس خود در برابر وسوسه‌های اغفال کننده شیطانی توصیه کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری در این دیدار با تبیین اهداف سند تحول و تعالی قضایی در دوره جدید آن گفت: مطالعه دقیق و اجرایی کردن ماموریت‌های سند تحول قضایی توسط مدیران حوزه‌های قضایی و کلیه کارکنان قضایی و اداری، ضروری بوده و تلاش در اجرای به موقع تمام شقوق آن لازمه ارتقای جایگاه دادگستری استان است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در خاتمه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کلیه پرسنل افزود: رضایت‌مندی خداوند متعال همواره در گرو خدمت بی منت و سریع به مردم بوده، پس همه ما بایستی در این مسیر با حسن رفتار و رعایت حقوق شهروندی و تسریع در انجام امور، خدمتگزار مردم باشیم.

نظر شما