شناسهٔ خبر: 22864455 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بازدید مسئولان از پروژه های عمرانی دادگستری کرمان

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: امروز با حضور استاندار کرمان از پروژه های متعدد این دادگستری که اعتبارات استانی دارند، بازدید شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان روز سه شنبه در حاشیه شورای قضائی استان کرمان گفت: پنج پروژه با اعتبارات استانی در دادگستری کل استان کرمان وجود دارد.

وی ادامه داد: یکی از این پروژه ها دادسرای عمومی زرند با 60 درصد پیشرفت فیزیکی است که لازم است مابقی اعتبارات مورد نیاز این پروژه مصوب و تخصیص یابد.

رییس شورای قضائی استان کرمان تصریح کرد: مجتمع قضایی رسیدگی به جرایم امنیتی و موادمخدر نیز با 45 درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است و امروز مورد بازدید قرار گرفت و برای تکمیل این پروژه بالغ بر دو میلیارد تومان نیاز است.

وی به بازدید از مجتمع شورای حل اختلاف شهید توکلی با 20 درصد پیشرفت فیزیکی و مجتمع شهید فولادی با 85 درصد پیشرفت فیزیکی، اشاره و عنوان کرد: اعتباری معادل 500 میلیون تومان برای تکمیل این دو پروژه نیاز است.

موحد اظهار کرد: پروژه تعاونی مسکن در بزرگراه امام رضا (ع) با پیشرفت 75 درصدی و پروژه تعاونی مسکن فردوسی نیز مورد بازدید قرار گرفت که این پروژه با آزادسازی اقساط تسهیلات بانکی به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام/ی

بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه های دادگستری

نظر شما