شناسهٔ خبر: 67279487 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شاتا | لینک خبر

وزیر صمت در نشست با فعالان اقتصادی استان کرمان:

جهت‌گیری صنعت کشور به سمت صنعت دانش‌بنیانِ صادرات محور باشد شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران

نشست مشترک‌ فعالان اقتصادی استان کرمان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار و نمایندگان مردم به‌منظور رفع مشکلات فعالان اقتصادی شامگاه چهارشنبه در محل استانداری کرمان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت صمت، در این نشست صاحبان صنایع و فعالان حوزه‌های تجارت و معدن، مشکلات و موانع مرتبط با فعالیت‌های تجاری و اقتصادی خود را با «عباس علی‌آبادی» وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح کردند.

ناترازی برق، مشکلات ثبت سفارش، موضوع تخصیص ارز، قیمت‌گذای دستوری، وجود سامانه‌های متعدد برای پایش صنایع، کمبود نیروی متخصص، مشکلات صنفی و چالش‌های فعالیت معدنی از جمله موارد مطروحه فعالان اقتصادی در نشست با وزیر صمت بود.

علی‌آبادی در این نشست با تاکید بر ضرورت همکاری برای حل مسائل اساسی خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان باید کالایی تولید کرده که ارزش افزوده داشته و قابلیت صادرات داشته باشد.

وی بار دیگر ارز چند نرخی را ام‌الفساد خواند و خاطرنشان کرد: جهت‌گیری صنعت کشور باید به سمت صنعت دانش‌بنیان صادرات محور باشد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت پیش از این نشست و در بدو ورود به شهر کرمان، با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما