شناسهٔ خبر: 67279460 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

اعتراف بلینگام: این پدیده رئال از من بهتر است!

جود بلینگام، ستاره رئال مادرید، معقتد است که آردا گولر حتی از او هم بازیکن بهتری است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 بلینگام در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از دورتموند جدا شد و به رئال مادرید پیوست و خیلی زود به ستاره بی چون و چرای این تیم تبدیل شد که نقش مهمی را در قهرمانی رئال در رقابت‌های لالیگا و همچنین لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرد. 

این بازیکن حالا یکی از بهترین و درخشان‌ترین بازیکنان جوان فوتبال اروپا به حساب می‌آید و بسیاری معتقد هستند که او این فرصت را خواهد داشت که مدعی اصلی کسب جایزه ارزشمند توپ طلای ۲۰۲۴ باشد، اما به نظر می‌رسد که این ستاره انگلیسی محو درخشش بازیکن دیگری در رئال مادرید شده است. 

2045648

ماسیمو فرانچی، مؤسس جایزه گلدن بوی، در مصاحبه‌ای در این باره گفت: «جود بلینگام در ماه دسامبر سال گذشته به من گفت که رئال مادرید بازیکن جوان فوق العاده‌ای دارد که ممکن است حتی کمی بهتر از او هم باشد و نامش آردا گولر است. او به من گفت که این بازیکن استعدادی باورنکردنی را در تمرین نشان داده است.»

گولر هم در پنجره تابستانی سال گذشته از فنرباغچه به رئال مادرید پیوست و با وجود مصدومیت‌هایی که داشت و باعث شد برای مدتی طولانی از میادین دور باشد، اما عملکرد درخشانش در مقطع پایانی فصل توجه بسیاری را به خود جلب کرد و این روزها هم ستاره تیم ملی ترکیه در یورو ۲۰۲۴ است.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما