شناسهٔ خبر: 67279448 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

خبر خوب برای موتورسواران؛ جزئیات طرح ترخیص اعلام شد

طرح ترخیص عید تا عید برای موتورسیکلت‌ها اجرا می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین، رییس پلیس ترافیک شهری راهور فراجا از اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت‌ها از عید قربان تا غدیر خبر داد.

مهر نوشت: سرهنگ حسین ولی تویسرکانی رئیس پلیس ترافیک شهری با اشاره به اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت‌ها گفت: در اجرای ابلاغیه صادره از فراجا و همچنین دستور ریاست پلیس راهور فراجا و به منظور ارتقا رضایتمندی عمومی، طرح ترخیص موتورسیکلت‌هایی که به هر دلیلی غیر از توقیفات دارای دستور قضائی در پارکینگ‌ها هستند اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: طرح ترخیص فوق‌العاده موتورسیکلت‌ها از عید قربان تا عید غدیر خم اجرا می‌شود.

رئیس پلیس ترافیک شهری گفت: به واسطه این اعیاد عزیز هموطنان عزیزمان می‌توانند با استفاده از مزایا و تسهیلات بیشتری موتورسیکلت‌های خود را از پارکینگ‌ها ترخیص کنند.

وی تصریح کرد: به پلیس راهور همه استان‌ها ابلاغ شده تا با رفع موانع ترخیص در چهارچوب قانون، تقویت ستادهای ترخیص در کوتاه‌ترین زمان ممکن و البته با احراز مالکیت امور ترخیص انجام شود و در خصوص هزینه پارکینگ نیز تا حد امکان با تعامل با بخش خصوصی طرف قرارداد مساعدت‌های لازم را داشته باشند.

سرهنگ تویسرکانی در خصوص دیگر مزایای طرح ترخیص عید تا عید موتورسیکلت‌هایی که در پارکینگ هستند بیان داشت: کسانی که موتورسیکلت هایشان دارای جرایم تخلفات رانندگی است، می‌توانند از طرح تقسیط جرایم نیز استفاده کنند.

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور فراجا تاکید کرد: طرح مذکور شامل موتورسیکلت‌هایی که با دستور قضائی توقیف شده‌اند، نمی‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود موتورسیکلت سواران عزیز به خاطر حفظ جان خود و سایر هموطنان عزیز، پلیس را بیش از پیش در اجرای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی یاری کنند.

۴۷۲۳۶

نظر شما