شناسهٔ خبر: 67278727 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور فراجا خبر داد:

طرح ترخیص عید تا عید برای موتورسیکلت ها

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور فراجا خبر داد: رئیس پلیس ترافیک شهری راهور فراجا از اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت ها از عید قربان تا غدیر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سرهنگ حسین ولی تویسرکانی با اشاره به اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت ها اظهار داشت: در اجرای ابلاغیه صادره از فراجا و همچنین دستور ریاست محترم پلیس راهور فراجا و به منظور ارتقاء رضایتمندی عمومی، طرح ترخیص موتورسیکلت هایی که به هر دلیلی غیر از توقیفات دارای دستور قضایی در پارکینگ ها هستند، اجرا می شود. 

وی ادامه داد:  طرح ترخیص فوق العاده موتورسیکلت ها از عید قربان تا عید غدیر خم اجرا می شود.

به گزارش سایت راهور، رئیس پلیس ترافیک شهری گفت:  به واسطه این اعیاد عزیز هموطنان عزیزمان می توانند با استفاده از مزایا و تسهیلات بیشتری موتورسیکلت های خودرا از پارکینگ ها ترخیص کنند. 

وی تصریح کرد:   به پلیس راهور کلیه استان ها ابلاغ شده تا با رفع موانع ترخیص در چارچوب قانون، تقویت ستادهای ترخیص در کوتاه ترین زمان ممکن و البته با احراز مالکیت امور ترخیص انجام شود و در خصوص هزینه پارکینگ نیز تا حد امکان با تعامل با بخش خصوصی طرف قرارداد مساعدت های لازم را داشته باشند.

سرهنگ تویسرکانی در خصوص دیگر مزایای طرح ترخیص عید تا عید موتورسیکلت هایی که در پارکینگ هستند بیان داشت:  کسانی که موتورسیکلت هایشان دارای جرایم تخلفات رانندگی است،  می توانند از طرح تقسیط جرایم نیز استفاده کنند. 

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور فراجا تاکید کرد:   طرح مذکور شامل موتورسیکلت هایی که با دستور قضایی توقیف شده اند،  نمی شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انتظار می رود موتورسیکلت سواران عزیز به خاطر حفظ جان خود و سایر هموطنان عزیز ،  پلیس را بیش از پیش در اجرای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی یاری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما