شناسهٔ خبر: 67279423 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توقیف ۵۰ موتورسیکلت در طرح برخورد با موتورسواران متخلف در شهر ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در راستای اجرای طرح برخورد با موتورسواران متخلف ۵۰ دستگاه موتورسیکلت در شهر ری توقیف شد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی، جلوگیری از بروز تخلفات و جرایم، اجرای طرح بازدید و بررسی موتورسیکلت‌های دارای تخلف و فاقد مدارک در سطح شهرستان ری به صورت ویژه در دستور کار یگان‌های فرماندهی انتظامی شهرستان ری قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و به منظور تامین امنیت شهروندان موتورسوارانی که تحت پوشش‌های مختلف از جمله پیک موتوری اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کردند، تحت نظارت و تعقیب قرار گرفتند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در اجرای این طرح طی ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۳۰۰ دستگاه موتورسیکلت مورد بازدید قرار گرفت که از این میان ۵۰ دستگاه موتورسیکلت به خاطر تخلفات راکبانشان توقیف شدند.

وی تصریح کرد: در بررسی‌های انجام شده وسایل نقلیه موتوری مسروقه پس از صورتجلسه به مالکانشان بازپس داده شد و نیز از متخلفان مقادیر قابل توجهی موادمخدر صنعتی و سنتی و همچنین چند قبضه سلاح سرد کشف شد.

سرهنگ طرهانی با اعلام تداوم و تشدید این گونه اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظر شما