شناسهٔ خبر: 67264256 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پایان قدرت‌نمایی اراذل و اوباش منطقه جنوب تهران

معاون اجتماعی پلیس اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری اراذل و اوباشی که با قمه قدرت نمایی کرده بود خبر داد.

صاحب‌خبر -

 سرگرد محمد زیدی گفت: ماموران پایگاه سوم در پی دریافت خبری مبنی قدرت نمایی یکی از اراذل و اوباش‌های سابقه دار تهران که با استفاده از قمه موجب رعب و وحشت شهروندان شده بود بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت متهم به دفعات مختلف با استفاده از سلاح سرد قدرتنمایی می‌کرده و قبل از رسیدن پلیس به سرعت محل را ترک می‌کرده است.

این مقام پلیسی ادامه داد: با شناسایی مخفیگاه و پاتوق‌های این فرد، رفت و آمد متهم زیر نظر گرفته است و سرانجام در منزلی در محدوده "سه راه آذری" تهران متهم پس از هماهنگی‌های قضائی در مخفیگاهش دستگیر شد. 

سرگرد زیدی با اشاره به اینکه در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه متهم هیچ سلاحی کشف نشد ادامه داد: پس از پی جوئی‌های انتظامی و هماهنگی‌های قضائی ۲ قبضه نیمچه قمه، ۵ قبضه چاقو، یک اسپری اشک آور و یک رشته دستبند از مخفیگاه متهم کشف شد.
 

این مقام انتظامی افزود: پس از تکمیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

معاون اجتماعی پلیس اطلاعات تهران در پایان گفت: پلیس با اشرافیت، پوشش اطلاعاتی کامل، رصد و پیگیری شبانه روزی و حضور به موقع خود در محل حوادث، به هیچ عنوان اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش و هنجار شکنان را نخواهد داد. 



نظر شما