شناسهٔ خبر: 67279409 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شاتا | لینک خبر

در دومین روز سفر به استان کرمان انجام شد؛

آغاز عملیات احداث کارخانه یک میلیون تنی کنسانتره آهن در کوهبنان استان کرمان با حضور وزیر صمت شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران

عملیات احداث کارخانه یک میلیون تنی کنسانتره آهن با حضور وزیر صمت، استاندار، نمایندگان مجلس و سایر مقامات استانی در بخش طغرالجرد شهرستان کوهبنان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت صمت، صبح امروز پنجشنبه 31 خردادماه، عملیات احداث کارخانه یک میلیون تنی کنسانتره آهن با حضور «عباس علی‌آبادی» وزیر صمت، استاندار، نمایندگان مجلس و سایر مقامات استانی در بخش طغرالجرد شهرستان کوهبنان آغاز شد.

به گفته مدیرعامل شرکت آریا جنوب ایرانیان، کارخانه کنسانتره آهن با ظرفیت تولید یک میلیون تن در سال در زمینی بیش از ۳۷ هکتار و سرمایه‌گذاری ۳۲۰۰ میلیارد تومان، قرار است در مدت ۲۴ ماه ساخته شود.

با احداث این کارخانه انتظار می‌رود زمینه اشتغال برای ۱۰۰ نفر به‌طور مستقیم فراهم شود.

وزیر صمت در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در باره اهمیت مساله معیشت مردم و همچنین اهتمام شهید رئیسی در این خصوص گفت: این پروژه که در بالادست زنجیره صنعت فولاد اجرا می‌شود، بسیار مهم است و از سرمایه‌گذار این طرح دعوت کردیم که در پایین دست زنجیره با مشارکت مردم به‌ویژه سرمایه‌های خرد، سرمایه‌گذاری کند.

انتهای پیام/

نظر شما