شناسهٔ خبر: 67279354 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اعتیادی که به جنایت خانوادگی ختم شد

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: فرد معتادی که همسر خود را جلوی چشمان فرزندانش به قتل رسانده بود در کوتاه‌ترین زمان توسط پلیس آگاهی دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

سردار علی ولیپور گودرزی گفت: برابر اعلام یکی از بیمارستان‌های جنوب تهران از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مرگ مشکوک زن جوان افغانستانی را روی تخت بخش اورژانس گزارش کردند.

وی افزود: با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم به بیمارستان مراجعه و با جسد زن جوانی مواجه شدند که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود، بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که مقتول در جریان درگیری در خانه خواهر خود توسط شوهرش به قتل رسیده است.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: با به‌دست‌آمدن هویت متهم، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت به بررسی میدانی در اطراف محل جنایت پرداختند، ساعاتی از جنایت نگذشته بود که موفق به شناسایی مرد جنایتکار در یکی از خیابان‌های جنوب تهران شدند و بلافاصله او را دستگیر کردند.

سردار گودرزی گفت: متهم که به‌خاطر مصرف شیشه توهم‌های شدیدی داشت در جریان تحقیقات مقدماتی ماجرای جنایت را این‌طور توضیح داد، مواد مخدر رنگ زندگی‌ام را به سیاهی کشاند و این موضوع باعث شد به همسرم شکاک شوم که او سر همین موضوع خیلی ناراحت شد و خانه را به‌همراه فرزندان خردسالی که داریم، به‌سوی منزل خواهرش ترک کرد. روز حادثه شیشه مصرف کردم و برای اینکه همسر خود را به خانه برگردانم تصمیم گرفتم به منزل خواهرش بروم؛ در آنجا که ۲ فرزندم نیز حضور داشتند با یکدیگر مشاجره پیدا کردیم، در یک لحظه کنترلم را از دست دادم و با ضربات چاقو همسرم را به قتل رساندم، پس از جنایت قبل از رسیدن پلیس پا به فرار گذاشتم، اما ساعتی بعد دستگیر شدم.

رئیس پلیس اگاهی پایتخت متذکر شد: جسد مقتوله برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

نظر شما