شناسهٔ خبر: 67282603 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

در جنوب تهران رخ داد

قتل فجیع همسر تحت تاثیر توهم شیشه

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مردی که تحت مصرف شیشه همسرش را در مقابل چشمان دو فرزندش به قتل رسانده بود، ‌خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سردار علی ولی‌پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش کارکنان یکی از بیمارستان‌های جنوب تهران از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مرگ مشکوک زن جوان افغانستانی را روی تخت بخش اورژانس گزارش کردند که با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به بیمارستان مذکور مراجعه کرده و در آنجا و با جسد زن جوانی  مواجه شدند که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که مقتول در جریان درگیری در خانه خواهر خود توسط شوهرش به قتل رسیده است.

وی ادامه داد: با به‌دست‌آمدن هویت متهم، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت به بررسی میدانی در اطراف محل جنایت پرداختند و در این شرایط ساعاتی از جنایت نگذشته بود که موفق به شناسایی مرد جنایتکار در یکی از خیابان‌های جنوب تهران  شده و بلافاصله او را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

ولیپور گودرزی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: متهم که به‌خاطر مصرف شیشه توهم‌های شدیدی داشت در جریان تحقیقات مقدماتی به ماجرای جنایت اعتراف کرد و گفت که مواد مخدر رنگ زندگی‌اش را به سیاهی کشاند و این موضوع باعث شده به همسرم شکاک شود و که او سر همین موضوع خیلی ناراحت شد و خانه را به‌همراه فرزندان خردسالش ترک کرده و مدتی به منزل خواهرش رفته بود. متهم که در روز ارتکاب جنایت نیز شیشه مصرف کرده بود و برای اینکه همسر خود را به خانه برگرداند تصمیم گرفتم به منزل خواهر همسرش برود. در آنجا که دو فرزندش نیز حضور داشتند که این زن و شوهر با یکدیگر مشاجره پیدا کردند و در نهایت مرد جوان نیز در یک لحظه کنترلش را از دست داده و با ضربات چاقو همسرش را به قتل رسانده است. پس از ارتکاب جنایت نیز پا به فرار گذاشته است.  

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد، گفت: با حکم قضایی متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام

نظر شما