شناسهٔ خبر: 67279272 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نمایندگان ادوار و کارشناسان اقتصادی مهمان استودیوهای تلوبیون

فریبرز دارایی

جنب‌وجوش در ساختمان استودیوهای تلوبیون به واسطه برنامه‌های نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری برقرار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، دوشنبه شب اولین دور از مناظرت نامزدهای چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در صدا و سیما برگزار شد و در حالیکه پیش‌بینی می‌شد فردای مناظرات روز آرامی در شبکه‌های اختصاصی نامزدها باشد اما از همان ساعات آغاز روز سه شنبه جنب‌وجوش در ساختمان استودیوهای تلوبیون شروع شد.

جلیلی

در استودیو جلیلی مانند روزهای قبل شهرام یزدان رئیس ستاد انتخابات این نامزد در ساعت ۹ صبح حضور پیدا کرد و اولین برنامه آنتن فضای مجازی این نامزد به اظهارات رئیس ستاد اختصاص داشت.

شبکه تلوبیون جلیلی که همان روزهای اول با نصب دکور اختصاصی نشان از برنامه‌ریزی گسترده این نامزد در فضای مجازی داشت ضمن پخش برنامه‌های تولیدی به صورت مستقیم نظرات ۴ کارشناس را برای علاقه‌مندان به این نامزد پخش کرد. مهمان‌های روز گذشته شبکه جلیلی در تلوبیون عباسعلی نوبخت معاون آبخیزداری و منابع طبیعی کشور و پس از آن جهانگیر پورهمت از کارشناسان پژوهشکده آبخیزداری بود. در نوبت عصر برنامه‌های اقتصادی این نامزد روی آنتن فضای مجازی رفت. حاجیان فعال اقتصادی به بیان مشکلات تولید و تامین مواد اولیه پرداخت و در برنامه آخر فتحی کارشناس اقتصادی حضور پیدا کرد.

قالیباف

استودیو قالیباف نیز روز شلوغی داشت و چهره‌های شاخصی در آن حضور پیدا کردند. مجری برنامه‌های این استودیو بهروز تشکر از مجریان با سابقه صدا و سیما است. مهمانان روز گذشته استودیو قالیباف، سید بهلول حسینی، محمد صابر کرم‌بیگی، جواد بخشی‌زاده الموتی و محمدرضا پورابراهیمی از نمایندگان ادوار مجلس بودند.

پزشکیان

استودیو نامزد احزاب اصلاح‌طلب بر خلاف روزهای قبل دیروز را در آرامش به‌سر برد و بیشتر زمان آنتن آن اختصاص به برنامه‌های تولیدی داشت.

اعضای ستاد پزشکیان پس از تجربه موفق پخش مستقیم دیدار پزشکیان با استادان دانشگاه تصمیم گرفتند که بار دیگر از این امکان تلوبیون استفاده کنند و همایش دیدار فرهنگیان با پزشکیان نیز به صورت مستقیم از این شبکه پخش شود.

زاکانی

روز گذشته علیرضا زاکانی دومین سفر استانی خود را آغاز کرد و پرسنل استودیو این نامزد ریاست جمهوری ترجیح دادند که وی را در این سفر همراهی کنند به همین دلیل برنامه خاصی از این شبکه پخش نشد.

شبکه‌های پورمحمدی و قاضی‌زاده هاشمی نیز برنامه زنده نداشتند و همان تولیدات قبلی در کنداکتور پخش قرار گرفت.

معاونت فضای مجازی صدا و سیما در راستای ایجاد شور و شوق انتخاباتی به تمام نامزدهای ریاست‌جمهوری یک استودیو اختصاص داده است.

نظر شما