شناسهٔ خبر: 67270490 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

نمایندگان ادوار و کارشناسان اقتصادی مهمان استدیوهای تلوبیون

دوشنبه شب اولین دور از مناظرت نامزدهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در صدا و سیما برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ دوشنبه شب اولین دور از مناظرت نامزدهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در صدا و سیما برگزار شد، و در حالیکه پیش بینی می‌شد فردای مناظرات روز آرامی در شبکه‌های اختصاصی کاندیداها باشد اما از همان ساعات آغاز روز سه شنبه جنب و جوش در ساختمان استدیوهای تلوبیون شروع شد.

جلیلی

در استدیو جلیلی مانند روزهای قبل شهرام یزدان، رییس ستاد انتخابات این نامزد، در ساعت ۹ صبح حضور پیدا کرد و اولین برنامه انتن فضای مجازی این نامزد به اظهارات رییس ستاد اختصاص داشت.

شبکه تلوبیون جلیلی که همان روزهای اول با نصب دکور اختصاصی نشان از برنامه ریزی گسترده این کاندیدا در فضای مجازی داشت؛ ضمن پخش برنامه های تولیدی به صورت مستقیم نظرات ۴ کارشناس را برای علاقه‌مندان به این کاندیدا پخش کرد. مهمان‌های روز گذشته شبکه جلیلی در تلوبیون، عباسعلی نوبخت ، معاون آبخیزداری و منابع طبیعی کشور و پس از آن جهانگیر پور همت، از کارشناسان پژوهشکده آبخیز داری بود. در نوبت عصر برنامه های اقتصادی این کاندیدا بر روی انتن فضای مجازی رفت. حاجیان فعال اقتصادی به بیان مشکلات تولید و تامین مواد اولیه پرداخت و در برنامه اخر فتحی کارشناس اقتصادی حضور پیدا کرد.

قالیباف 

استدیو قالیباف نیز روز شلوغی داشت؛ و چهره های شاخصی در آن حضور پیدا کردند. مجری برنامه های این استدیو بهروز تشکر، از مجریان با سابقه صدا و سیما است. مهمانان روز گذشته استدیو قالیباف ، سید بهلول حسینی، محمد صابر کرم بیگی، جواد بخشی زاده الموتی و محمد رضا پور ابراهیمی، از نمایندگان ادوار مجلس بودند.

پزشکیان

استدیو کاندیدای احزاب اصلاح طلب؛ بر خلاف روزهای قبل دیروز را در آرامش به سر برد و بیشتر زمان آنتن آن اختصاص به برنامه های تولیدی داشت.

اعضای ستاد پزشکیان پس از تجربه موفق پخش مستقیم دیدار پزشکیان با اساتید دانشگاه، تصمیم گرفتند که بار دیگر از این امکان تلوبیون استفاده کنند و  همایش دیدار فرهنگیان با پزشکیان نیز به صورت مستقیم از این شبکه پخش شود.

زاکانی

روز گذشته علیرضا زاکانی، دومین سفر استانی خود را آغاز کرد و پرسنل استدیو این نامزد ریاست جمهوری ترجیح دادند که وی را در این سفر همراهی کنند به همین دلیل برنامه خاصی از این شبکه پخش نشد.

شبکه های پورمحمدی و قاضی زاده هاشمی،  برنامه زنده نداشتند و همان تولیدات قبلی در کنداکتور پخش قرار گرفت.

معاونت فضای مجازی صدا و سیما در راستای ایجاد شور و شوق انتخاباتی به تمام نامزدهای ریاست جمهوری یک استدیو اختصاص داده است.

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما