شناسهٔ خبر: 67278863 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کارگاه تولید محتوای موبایلی در کنگاور برگزار شد

کنگاور - ایرنا - کارگاه آموزش تولید محتوای موبایلی با حضور ۸۰ نفر از فعالان مجازی و علاقمندان روز پنجشنبه در سرسرای بخشداری کنگاور برگزار شد.

صاحب‌خبر -

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگاور در این ارتباط به خبرنگار ایرنا، گفت: این کارگاه آموزشی با هدف ارائه آموزش‌های تخصصی و کاربردی در زمینه تولید محتوای جذاب و اثربخش به اقشار مختلف اعم از کودکان، نوجوانان، جوانان و فعالان رسانه طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

نصرالله صفری درباره محتوای این کارگاه توضیح داد: "بیتا شکری"، مدرس مجرب در حوزه تولید محتوا، عهده‌دار ارائه مباحث این کارگاه آموزشی بود که به ارائه آموزش‌های جامع و کاربردی در خصوص انواع محتوا، اصول نگارش و ویرایش حرفه‌ای محتوا، استفاده از ابزارها و نرم‌افزارهای نوین تولید محتوا در بستر تلفن همراه و همچنین مبانی بازاریابی و ترویج مؤثر محتوا پرداخت.

وی ادامه داد: حضور در این کارگاه آموزشی به صورت رایگان برگزار شد و به شرکت‌کنندگان گواهی معتبر اعطا خواهد شد.

صفری ضمن قدردانی از همکاری و همراهی قرارگاه فرهنگی شهید آوینی کرمانشاه و معاونت فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، از فعالان رسانه، اصحاب قلم و علاقمندان به حوزه تولید محتوا که در این کارگاه آموزشی شرکت کردند قدردانی کرد.

شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

نظر شما