شناسهٔ خبر: 67278546 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کارگاه بزرگ تولید اثر در زاهدان بکار خود پایان داد

زاهدان - ایرنا - کارگاه بزرگ تولید اثر با عنوان "زنده برای توام" پس از ۲ روز با تقدیر از هنرمندان سیستانی و بلوچستانی فعال در این رویداد در زاهدان بکار خود پایان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، کارگاه بزرگ ۲ روزه تولید اثر با عنوان "زنده برای توام" با حضور هنرمندان برجسته رشته های نقاشی، گرافیک، خوشنویسی، عکاسی، فیلم‌سازی، انیمیشن، موسیقی، ۲۹ و ۳۰ خرداد در مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری زاهدان برگزار شد.

محورهای موضوعی تولید اثر در این کارگاه شامل ویژگی‌های رئیس جمهور شهید، وحدت ملی، غیرت، میهن پرستی، حضور پر شور در انتخابات پیش رو و انتخاب اصلح به دست مردم بود.

قرار است آثار فاخر هنرمندان این رویداد از یکم تا ششم تیر ماه، هر روز در یک نقطه از معابر پر تردد شهری برای عموم مردم به نمایش گذاشته شود همچنین آیین پایانی این رویداد هفتم تیرماه با حضور مسوولان استان، هنرمندان برجسته سیستان و بلوچستان و عموم علاقه‌مندان با محوریت موضوعات مطرح شده و شهدای هفت تیر بویژه شهید آیت الله سید محمد تقی حسینی طباطبایی، برگزار می‌شود که حضور عموم مردم در این برنامه باشکوه آزاد است.

اجرای موسیقی محلی، موسیقی پاپ، نمایش صحنه ای، پخش فیلم و انیمیشن و برگزاری رقابت با اهدای جوایز نفیس از برنامه‌های آیین پایانی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در حاشیه پایانی کارگاه تولید اثر "زنده برای توام" در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: کارگاه ۲ روزه با حضور هنرمندان رشته‌های مختلف هنری با عنوان زنده برای توام ویژه گرامیداشت شهید جمهور و همراهانشان توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در محل مجتمع بزرگ فرهنگی هنری زاهدان برگزار شد.

علی سرگزی افزود: هنرمندان ما در این ۲ روز در حوزه‌های هنرهای تجسمی، نقاشی، گرافیک، خوشنویسی و سایر رشته‌های هنری آثار فاخر و نفیسی را خلق کردند.

وی تصریح کرد: تمام این آثار در معرض دید عموم مردم در نقاط مختلف شهر قرار داده خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: آیین اختتامیه با حضور تمام هنرمندان برگزار خواهد شد و خلق این آثار هنری ارادتی است از طرف تمامی هنرمندان این خطه به ساحت کسانی که جانشان را مانند رئیس جمهور شهید و همراهان ایشان برای خدمت به مردم، در طبق اخلاص گذاشتند و امیدواریم به این شهدا ادای دینی کرده باشیم.

نظر شما