شناسهٔ خبر: 67278434 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

چرا s۲۴ ultra از برترین گزینه های خرید گوشی پرچم دار است؟

صاحب‌خبر -

s24 ultra

یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید گوشی پرچم‌دار، سامسونگ s24 ultra است. این محصول را باید از برترین گوشی‌های بازار دانست و دلیل آن نیز بهره‌گیری از بهترین مشخصات فنی و قدرتمندترین سخت‌افزارها است. این دستگاه علاوه‌بر مشخصات جذاب، طراحی زیبایی نیز دارد.

اگر از نزدیک این موبایل را دیده باشید، قطعا متوجه شده‌اید که از بهترین و مقاوم‌ترین متریال‌ها برای قاب پشتی و شیشه جلویی آن استفاده کرده‌اند. مهم‌ترین مزیتی که باعث شده این اسمارت‌فون در بازار محبوبیت زیادی پیدا کند، دوربین عالی آن با زوم قدرتمند است. در ادامه این مطلب دلایل برتر بودن این محصول را با هم بررسی می‌کنیم.

دلایل برتر بودن گوشی s24 ultra

خرید اس 24

قبل ‌از این‌‌که نسبت به خرید اسمارت‌فون s24 ultra اقدام کنید، باید ببینیم که چه دلایلی برای منحصربه‌فرد بودن این گوشی وجود دارد. این موبایل محبوب و پرفروش، توانسته نظرات زیادی را به خود جلب کند و این موضوع قطعا دلایلی محکم دارد. این دلایل را در این بخش با هم بررسی می‌کنیم.

استفاده از تیتانیوم برای ساخت بدنه گوشی

اولین و مهم‌ترین دلیلی که باید برای خرید موبایل s24 ultra به شما ارائه دهیم، استفاده از متریال مقاوم و محکم تیتانیوم برای ساخت بدنه آن است. قاب پشتی گوشی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در نحوه استفاده و محافظت از گوشی، تاثیر دارد.

در بسیاری از محصولات پرچم‌دار و موبایل‌های برتر، از شیشه گوریلا گلاس برای قاب پشتی استفاده می‌کنند، اما این گوشی بدین شکل نیست. تیتانیوم علاوه‌بر ظاهر خاص‌تر و جذابیت بالا، مقاومت منحصربه‌فردی در برابر ضربه دارد و هرگز خش نمی‌پذیرد.

صفحه‌نمایش با رنگ‌های طبیعی و روشنایی منحصربه‌فرد

موردی که اهمیت بسیار زیادی برای خرید موبایل s24 ultra دارد، نمایشگر آن است. نمایشگر برای کاربران روزمره یا گیمرها بیشترین اهمیت را دارد، به‌طوری‌که هرچه کیفیت و روشنایی آن بالاتر باشد، عملکرد بهتری نیز دریافت می‌کنند.

سامسونگ سعی خود را کرده تا با استفاده از صفحه‌نمایش Dynamic LTPO AMOLED 2X، بهترین تصویر را برای شما در گوشی نمایش دهد. نمایشگر این موبایل 6.8 اینچ قطر دارد و رزولوشن آن نیز 1440×3120 پیکسل است. همچنین باید تراکم پیکسلی آن را نیز 505 پیکسل در هر اینچ دانست.

اسپیکرهای باکیفیت با قابلیت‌های مختلف پخش موسیقی

شاید کمتر کسی به این موضوع توجه کند، اما اسپیکر موبایل s24 ultra نیز کیفیت فوق‌العاده عالی دارد. بسیاری از مشتریان زمانی که یک گوشی هوشمند خریداری می‌کنند، موارد زیادی را مورد بررسی قرار می‌دهند که بیشتر اوقات از اسپیکر غافل می‌شوند. درحالی ‌که بلندگوی یک گوشی تاثیر زیادی در نحوه عملکرد آن برای بازی و تماشای فیلم دارد.

در هرحال سامسونگ به این موضوع توجه ویژه کرده و اسپیکرهای باکیفیتی را در این محصول خود به‌کار برده است. این بلندگوها از صدای Stereo و Dolby Atmos پشتیبانی می‌کنند و ریزترین جزئیات را نیز به شما ارائه می‌دهند.

هوش مصنوعی کاربردی و قدرتمند برای امور مختلف

امروز مشخصات فنی یک دستگاه علاوه‌بر سخت‌افزارها، شامل قابلیت‌های نرم‌افزاری نیز می‌شوند. گوشی s24 ultra نیز از این موضوع عقب نمانده و بهترین قابلیت‌های نرم‌افزاری را با کمک هوش‌مصنوعی برای شما به‌ارمغان آورده است.

اگر نسبت به خرید این اسمارت‌فون اقدام کنید، می‌توانید از جدیدترین هوش مصنوعی برای ویرایش تصاویر و امور مختلف استفاده کنید. به‌طور مثال، قادر هستید یک شیء را از تصویر دیگری کپی کرده و در عکس بعدی الصاق کنید. هوش مصنوعی این‌کار را با جزئیات دقیق برای شما انجام می‌دهد.

سخت‌افزار پرتوان برای برنامه‌های سنگین و بازی‌های به‌روز

سخت‌افزار در یک موبایل هوشمند همیشه حرف اول را می‌زند. سامسونگ برای s24 ultra از بهترین تراشه، حافظه رم، فضای ذخیره‌سازی و پردازنده گرافیکی استفاده کرده است. همین موضوع نیز موجب برتری این محصول می‌شود.

در واقع استفاده از تراشه Qualcomm SM8650-AC Snapdragon 8 Gen 3 که فرایند ساخت آن 4 نانومتری بوده و از 8 هسته پردازشی قوی بهره می‌برد، مهم‌ترین نقطه قوت این گوشی به‌شمار می‌رود. رم این محصول 12 گیگابایت بوده و از حافظه 256 گیگ تا یک ترابایتی از نوع UFS 4.0 بهره می‌برد.

زوم خارق‌العاده و کیفیت عالی دوربین عکاسی

دوربینی که در اسمارت‌فون s24 ultra به‌کاررفته را باید یکی از بهترین دوربین‌ها در بازار موبایل بدانیم. در قسمت پشتی این گوشی، از 4 حسگر دوربین شامل واید، اولترا واید، تله فوتو پریسکوپی و تله فوتو بهره برده‌اند.

رزولوشن این دوربین‌ها به‌ترتیب 200، 12، 50 و 50 مگاپیکسل است. شما قادر هستید با بهره‌گیری از دوربین این موبایل هوشمند، تا 100 برابر روی سوژه‌ها زوم کنید. البته هرچه زوم بیشتر شود، کیفیت تصویر نیز کاهش پیدا خواهد کرد، این کار برای سرگرمی و قدرت‌نمایی نتیجه می‌دهد.

باتری با قابلیت شارژدهی منحصربه‌فرد

اما آخرین موردی که باید به‌عنوان دلیل خرید گوشی سامسونگ s24 ultra به شما ارائه دهیم، بهره‌گیری آن از یک باتری عالی با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی است. این باتری از نوع لیتیوم یونی بوده و همانند دیگر اسمارت فون‌ها، قابل تعویض توسط کاربر نیست.

حداکثر توان شارژی که توسط این باتری پشتیبانی می‌شود، 45 وات بوده و از شارژ بی‌سیم 15 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. شما قادر هستید با درگاه USB-C 3.2 این باتری را تا 30 دقیقه 65درصد شارژ کنید. قابلیت‌های دیگری مانند شارژ معکوس نیز در این محصول وجود دارند.

از کجا s24 ultra را بخریم؟

s24

فروشگاه‌های مختلفی در سرتاسر کشور وجود دارند که موبایل s24 ultra از برند سامسونگ را می‌فروشند. دیجی‌کالا قطعا بهترین آن‌ها به‌حساب می‌آید. این فروشگاه اینترنتی این محصول را برای شما ازطریق تامین‌کنندگان معتبر موجود کرده و با قیمت عالی، تحویل سریع و گارانتی‌های معتبر به شما ارائه می‌دهد.برای کسب اطلاع از قیمت گوشی های سامسونگ به سایت دیجی کالا مراجعه کنید.

جمع‌بندی

اگر به ‌دنبال استفاده از یک محصول منحصربه‌فرد، باکیفیت و خاص هستید، خرید گوشی سامسونگ s24 ultra را به شما پیشنهاد می‌دهیم. برند سامسونگ همیشه بهترین کیفیت را برای محصولات پرچم‌دار خود در نظر می‌گیرد تا بیشترین نظرها را به خود جلب کند.

این اسمارت‌فون با بهترین‌های بازار رقابت کرده و مزایای زیادی نسبت به آن‌ها دارد. استفاده از بهترین نمایشگر، پردازنده قدرتمند و سریع، رم 12 گیگابایتی، دوربین با کیفیت و زوم عالی و باتری با ظرفیت بالا از مزایای این محصول هستند. می‌توانید برای خرید این تلفن همراه هوشمند، به فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا رفته و با گارانتی عالی و قیمت مناسب، آن را به‌صورت آنلاین سفارش دهید.

نظر شما