شناسهٔ خبر: 67278131 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تداوم توزیع گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی در مازندران

ساری- ایرنا- روند توزیع گوشت گرم قرمز تنظیم بازاری ۲۹۹ هزار تومانی در مازندران همچنان ادامه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط عمومی جهاد کشاورزی مازندران، سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران روز پنجشنبه گفت: روند توزیع گوشت گرم قرمز تنظیم بازاری ۲۹۹ هزار تومانی همچنان ادامه خواهد داشت و هیج محدویتی در توزیع آن در استان وجود ندارد.

سید محمد جعفری افزود: با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری و ایام تعطیلات پیش رو و ضرورت تامین مایحتاج کالاهای مصرفی شهروندان در استان به ویژه گوشت قرمز و مرغ جلسات هماهنگی برای مدیریت و تنظیم بازار استان تداوم دارد.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه برای آرامش بازار می بایست گوشت قرمز بیشتری به بازار عرضه شود تا رضایت مردم جلب شود، گفت: نگاه ما توزیع روزانه حداقل ۲۵ تن گوشت گرم قرمز تنظیم بازاری در استان است.

وی با اشاره به اینکه گوشت قرمز گرم وارداتی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است به افزایش ذخیره راهبردی مرغ استان تاکید کرد و افزود: خوشبختانه جوجه ریزی و تولید گوشت مرغ در استان از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است و علاوه بر تامین مرغ مورد نیاز شهروندان استانی به سایر نقاط کشور بویژه استان تهران ارسال می‌شود و بایستی در زمینه صادرات آن نیز برنامه ریزی‌های لازم صورت گیرد.

تداوم توزیع گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی در مازندران

نظر شما