شناسهٔ خبر: 67319036 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بازدید وزیر کشور از بزرگترین شهرک نهضت ملی مسکن

وزیر کشور در سفر یک روزه به اردبیل از بزرگترین شهرک نهضت ملی مسکن در اردبیل بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، در این بازدید که شامگاه شنبه برگزار شد، احمد وحیدی از نزدیک با روند احداث پروژه نهضت ملی مسکن در اردبیل آشنا شده و بر تکمیل هر چه سریعتر این پروژه‌ها با همکاری خود متقاضیان و تسهیلات پرداختی بانک‌ها تاکید کرد.

در این بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار داشت: با تأمین زمین عملیات احداث 16 هزار واحد در شهرک شهید سلیمانی اردبیل آغاز شده و تلاش بر این است تا در کنار احداث واحدهای مسکونی، سایر زیرساخت‌های خدماتی نیز در این شهرک فراهم آید.

محبوب حیدری تصریح کرد: این واحدها در پنج طبقه با پیلوت و در چهار متراژ 75 تا 85 متر مربع در حال احداث است و قیمت تمام شده هر متر مربع نیز 9 تا 10 میلیون تومان برآورد می‌شود.

وی گفت: بخشی از این واحدها تا پایان امسال و بخش دیگری نیز در سال آینده آماده تحویل به متقاضیان خواهد شد که 10 هزار واحد امسال جز برنامه تحویلی راه و شهرسازی استان است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل عمده مشکلات و گرفتاری‌ها را عدم تأمین منابع از سوی متقاضیان به ویژه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اعلام کرد و افزود: 2 هزار واحد برای این خانواده‌ها در نظر گرفته شده اما تاکنون ریالی از سوی این مددجویان پرداخت نشده است.

حیدری عملکرد بانک‌ها را در پرداخت تسهیلات مناسب ارزیابی کرد و ادامه داد: بانک مسکن نتوانسته در این استان به تعهدات خود عمل کند و در پرداختی‌ها با تأخیر روبه‌رو شده که امیدواریم هر چه سریعتر همراهی بانک مسکن و پرداختی خود متقاضیان را شاهد باشیم.

انتهای پیام/131/.

 

نظر شما