شناسهٔ خبر: 67277980 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ادامه نهضت آسفالت بدون وقفه در میاندوآب

اجرای طرح نهضت آسفالت معابر میاندوآب باقدرت و بدون وقفه ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

ادامه نهضت آسفالت بدون وقفه در میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ شهردار میاندوآب با بیان اینکه عملیات آسفالت‌ریزی در معابر شهری میاندوآب همچنان ادامه دارد، گفت: کار آسفالت‌ریزی خیابان ساحل هم در ادامه عملیات آسفالت‌ریزی معابر شهری به پایان رسید.

بابک محمدزاده افزود: بر اساس برنامه‌ریزی و زمان‌بندی‌های انجام‌گرفته خیابان ساحل به مساحت ۹ هزار مترمربع توسط شهرداری میاندوآب آسفالت‌ریزی شد.

محمدزاده اظهارکرد: شهرداری میاندوآب بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته و در راستای عمران و آبادانی شهر و رفاه شهروندان، عملیات آسفالت‌ریزی در خیابانها را باقدرت در دستور کار قرار داده است.

وی، با اشاره به وضعیت نامناسب آسفالت معابر شهری در سالهای گذشته تصریح کرد: یکی از مهمترین مطالبات شهروندان از ابتدای فعالیت شورای دور ششم شهر و شهرداری، آسفالت معابر شهری بوده که مجموعه شورای شهر و شهرداری نیز این مطالبه درست و بجای شهروندان را در دستور کار قرار داد تا شاهد بهبود وضعیت آسفالت معابر شهری باشیم.

شهردار میاندوآب افزود: روند روبه‌رشد شهری در زمینه عمران و آبادانی شهر که از مهرماه سال گذشته آغاز شده است با حمایت و همراهی مجموعه شورای اسلامی شهر میاندوآب ادامه داشته و تمام همت و تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر میاندوآب خدمت به مردم و جلب رضایت آنان است و در این راستا نیز از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی، همچنین از نصب المان‌های نوری بر روی پل لیلان چایی نیز خبر داد و گفت: در راستای بهبود وضعیت سیما و منظر شهری نیز المان‌های نوری بر روی پل لیلان چایی نصب شده است.

محمدزاده تصریح کرد: امیدواریم با مجموعه اقداماتی که در دست اجرا داریم  شاهد میاندوآب زیبا و در شأن مردم این شهر باشیم.

نظر شما