شناسهٔ خبر: 67253306 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افتتاح و کلنگ‌زنی ۵۸۴ طرح مختلف در دولت سیزدهم در اشنویه

فرماندار شهرستان اشنویه گفت: در سه سال گذشته بیش از ۵۸۴ طرح مختلف عمرانی با اعتبار ۹۲۷ میلیارد تومان افتتاح و پنج طرح هم با اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شده است.

صاحب‌خبر -

افتتاح و کلنگ‌زنی ۵۸۴ طرح مختلف در دولت سیزدهم در اشنویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد؛ سیدعلی ترابی در جلسه شورای اداری شهرستان اشنویه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم و با تأکید بر اینکه اصل مهم در انتخابات مشارکت است، افزود: همه وظیفه داریم با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی برای انتخاب یک فرد اصلح تلاش کنیم که بتواند مشکلات و مسائل داخلی کشور و همچنین سطح بین‌المللی را مدیریت کند.

ترابی، با گرامیداشت یاد شهدای خدمت و بیان اینکه شهادت هنر مردان بی‌ادعاست، اظهار کرد: مردمی‌بودن از خصایص بارز شهید آیت‌الله رئیسی بود، شهید شاخصی که تمامی خدمت‌گزاران و کارگزاران برای خدمت صادقانه و بی‌منت باید از ایشان الگو بگیرند.

وی، همچنین با اشاره به خدمات ارزشمند استاندار آذربایجان‌ غربی به این شهرستان در حوزه‌های مختلف، از تصویب طرح بازگشایی مرز کیله‌شین در کارگروه ویژه مرزی کشور در نتیجه نشست‌های مختلف و رایزنی‌های مقام عالی استان با مقامات اقلیم کردستان عراق خبر داد و از بذل توجه استاندار آذربایجان‌غربی به این مهم تشکر کرد.

ترابی، در ادامه پایان گازرسانی و آسفالت راه روستاهای اشنویه، اقدامات خوب در حوزه سلامت و بیمارستان و سد اشنویه، توسعه کشاورزی و باغی، اعطای تسهیلات مناسب اشتغال به میزان ۱۸۷ میلیارد تومان و با اشتعال سه‌هزار و ۹۷ نفر، افتتاح طرح‌های اقتصادی در شهرستان از جمله واحد تولید کنسانتره، گلوکز شیرین را از اقدامات دولت سیزدهم در اشنویه برشمرد.

فرماندار اشنویه همچنین در ادامه به دیگر اقدامات دولت سیزدهم در در شهرستان اشنویه اشاره کرد و گفت: افتتاح ده‌ها واحدسردخانه، آغاز فعالیت دوباره معدن سیلیس ترسه بلاغ، اجرای طرح‌های هادی در روستاها و آسفالت معابر ۱۲ روستا، توسعه فضاهای آموزشی، اجرای طرح‌های عمران شهری، ارتقای شاخص‌های برق و مخابرات و تأمین آب آشامیدنی روستاها از دیگر نمونه‌های اقدامات خدماتی و عمرانی دولت سیزدهم در این شهرستان بود. 

 ماموستا حیدری امام جمعه نالوس و سرهنگ ولیزاده، معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهرستان هم در این جلسه در خصوص اهمیت حضور در انتخابات و مشارکت روزافزون مردم در تمامی حوزه‌ها مطالبی بیان کردند. 

نظر شما