شناسهٔ خبر: 67277903 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ویژه برنامه‌های هفته قوه قضاییه در گلستان آغاز شد

گرگان- ایرنا- مسوولان و جمعی از کارکنان دادگستری گلستان در اولین برنامه گرامیداشت هفته قوه قضاییه صبح امروز (پنجشنبه) با حضور در تپه نورالشهدای گرگان به مقام شامخ شهدای گمنام ادای احترام کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی دادگستری گلستان، در این آیین، شرکت کنندگان با اهدای شاخه‌های گل بر مزار شهدای گمنام مدفون در تپه نور الشهدای گرگان، یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای قوه قضاییه را گرامی داشتند.

دبیر ستاد گرامیداشت هفت قوه قضاییه گلستان در حاشیه این آیین معنوی، گفت: امسال در هفته قوه قضاییه ۳۰ ویژه برنامه در گلستان اجرا می‌شود.

احمد جعفری افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، تکریم خانواده شهدا و ایثارگران دستگاه قضایی، حضور مسوولان قضایی در نمازجمعه و برپایی میز خدمات و پاسخگویی به سوالات مردم در حوزه قضایی، حضور در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و کمک به احیای کارخانه‌های تعطیل شده، رونمایی از المان صبر، برگزاری همایش حقوق بشر، شرکت مسوولان در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی استانی و ارایه عملکرد دستگاه قضایی استان از جمله برنامه‌های‌ شاخص گرامیداشت هفته قوه قضایی در استان گلستان است.

یکم تا هفتم تیرماه هر سال به‌عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است.

نظر شما