شناسهٔ خبر: 67277903 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

ویژه برنامه‌های هفته قوه قضاییه در گلستان آغاز شد

گرگان- ایرنا- مسوولان و جمعی از کارکنان دادگستری گلستان در اولین برنامه گرامیداشت هفته قوه قضاییه صبح امروز (پنجشنبه) با حضور در تپه نورالشهدای گرگان به مقام شامخ شهدای گمنام ادای احترام کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی دادگستری گلستان، در این آیین، شرکت کنندگان با اهدای شاخه‌های گل بر مزار شهدای گمنام مدفون در تپه نور الشهدای گرگان، یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای قوه قضاییه را گرامی داشتند.

دبیر ستاد گرامیداشت هفت قوه قضاییه گلستان در حاشیه این آیین معنوی، گفت: امسال در هفته قوه قضاییه ۳۰ ویژه برنامه در گلستان اجرا می‌شود.

احمد جعفری افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، تکریم خانواده شهدا و ایثارگران دستگاه قضایی، حضور مسوولان قضایی در نمازجمعه و برپایی میز خدمات و پاسخگویی به سوالات مردم در حوزه قضایی، حضور در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و کمک به احیای کارخانه‌های تعطیل شده، رونمایی از المان صبر، برگزاری همایش حقوق بشر، شرکت مسوولان در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی استانی و ارایه عملکرد دستگاه قضایی استان از جمله برنامه‌های‌ شاخص گرامیداشت هفته قوه قضایی در استان گلستان است.

یکم تا هفتم تیرماه هر سال به‌عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است.