شناسهٔ خبر: 67277825 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون استاندار فارس اعلام کرد:

۳ میلیون و ۷۰۶ نفر واجد شرکت در انتخابات در فارس / ۲۱۱ هزار نفر رأی اولی هستند

زهرا عسگری

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: در استان فارس ۳ میلیون و ۷۰۶ هزار نفر واجد شرکت در انتخابات هستند که از این تعداد ۲۱۱ هزار نفر نیز رای اولی هستند.

صاحب‌خبر -

اسماعیل قزلسفلی امروز، ۳۱ خرداد در نشست با رسانه ملی فارس با بیان اینکه کشور در دوران شهید آیت‌الله رئیسی در مسیر پیشرفت قرار گرفت و علت آن هم انطباق واقعی آن شهید با ولایت بود، افزود: شهید آیت‌الله رئیسی هم در حرف و هم عمل ولایتمدار بود و کاری که هیچ یک از روسای جمهوری سابق انجام ندادند را انجام داد.

وی ادامه داد: امیدواریم مردم در بین ۶ نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بتوانند ولایی‌ترین و منطبق‌ترین فرد را تشخیص داده و به او رای دهند.

قزلسفلی اظهار کرد: ما در مقطع امروز به رئیس جمهوری نیاز داریم که در مسیر رسیدن به تمدن نوین اسلامی و زمینه‌سازی برای حکومت حضرت ولیعصر (عج) از خودش بگذرد و خود را فدای نظام، ولایت و مردم کند و این شاخص‌های مهمی است که امیدواریم مردم به خوبی تشخیص دهند.

رئیس ستاد انتخابات فارس گفت: در انتخابات هشتم تیرماه، از مجموع جمعیت بیش از ۵ میلیون و ۲۱ هزار نفری این استان، ۳ میلیون و ۷۰۶ هزار نفر واجد شرکت در انتخابات هستند که از این تعداد ۲۱۱ هزار نفر نیز رای اولی هستند.

وی بیان کرد: ستاد انتخابات استان فارس نیز با ۸ کمیته تشکیل شده و ۳۷ ستاد انتخابات شهرستانی نیز شکل گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ادامه داد: تاکنون ۳ هزار و ۵۱۷ شعبه ثابت و سیار شهری و روستایی در فارس پیش‌بینی شده و بیش از ۹۴ هزار نفر نیز دست‌اندرکار اجرا و برگزاری انتخابات خواهند بود.

انتهای پیام 

نظر شما