شناسهٔ خبر: 67277807 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

تابستان امسال با معتبرترین مؤسسه زبان‌های خارجه در خاورمیانه

مدیر کانون زبان استان سمنان از فعالیت گسترده معتبرترین مؤسسه زبان‌های خارجه در خاورمیانه در این استان در فصل تابستان خبر داد و از علاقه‌مندان به فراگیری زبان‌های خارجه خواست تا ظرفیت کلاس‌ها تکمیل‌نشده، ثبت‌نام خود را هر چه سریع‌تر نهایی کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، فاطمه ربانی، مدیر کانون زبان استان سمنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس‌جمهور شهید و شهدای خدمت اظهار کرد: کانون زبان ایران وابسته به کانون پرورش فکری تنها مرکز دولتی آموزش زبان‌های انگلیسی و غیرانگلیسی در کشور محسوب می‌شود و بنا به ارزیابی‌های انجام‌شده، معتبرترین مؤسسه زبان در خاورمیانه است.

وی تصریح کرد: کانون زبان ایران در استان سمنان با برگزاری کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی به‌صورت حضوری در شهرهای سمنان، شاهرود، دامغان، مهدی‌شهر و شهمیرزاد و دوره‌های آنلاین در تمامی شهرستان‌های استان، سهم قابل‌توجهی از آموزش‌های نظام‌مند، بابرنامه و اصولی در این بخش را به خود اختصاص داده است.

تابستان امسال با معتبرترین مؤسسه زبان‌های خارجه در خاورمیانه

مدیر کانون زبان استان سمنان ادامه داد: همچنین کانون زبان ایران در استان سمنان کلاس‌های غیرانگلیسی شامل عربی، آلمانی، فرانسه، ترکی استانبولی، اسپانیایی، چینی، ایتالیایی و روسی را به‌صورت آنلاین در کنار آموزش زبان فارسی برای غیرفارسی‌زبانان، کلاس‌های آمادگی آیلتس، مکالمه ویژه و ... در ترم‌های مختلف برگزار می‌کند.

ربانی افزود: با توجه به دولتی بودن کانون زبان ایران و فعالیت آن در قالب نهاد زیرمجموعه وزارت آموزش و پرورش، همکاران فرهنگی و دانش‌آموزان استان سمنان برای شرکت در کلاس‌های کانون زبان ایران علاقه خاصی دارند و تلاش می‌شود تا به آنها بهترین خدمات ارائه شود.

وی بیان کرد:‌ تقویت کانون زبان ایران به‌ویژه در آستانه فصل تابستان یکی از مهم‌ترین مواردی است که با دستور مؤکد مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان پیگیری می‌شود.

مدیر کانون زبان استان سمنان اضافه کرد: کانون زبان ایران آمادگی دارد تا با عقد تفاهم‌نامه با دستگاه‌های اجرایی استان سمنان و مدارس دولتی و غیردولتی برای ورودی‌های جدید در ترم تابستان تا ۲۰ درصد تخفیف در پرداخت شهریه‌ها را نیز اعمال نماید.

پایان پیام/م/

نظر شما