شناسهٔ خبر: 67358636 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اختصاص شعبه ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در گلستان

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به رسیدگی به جرائم انتخاباتی در شعب ویژه از نامزد‌های انتخابات و هواداران آنها خواست اخلاق و قانون را در تبلیغات رعایت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گلستان حیدر آسیابی در جلسه پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی گفت : اختلاف افکنی برای کسب رای خط قرمز دستگاه قضایی است و با متخلفان بدون اغماض برخورد می کنیم.
او افزود : بر هواداران و ستادهای انتخاباتی نامزدها در استان نظارتها و کنترل ها بیشتر می شود تا از خطوط قرمز تخطی نشود .
حیدر آسیابی افزود: موارد قانونی که باید در تبلیغات رعایت شود مانند  تخریب نکردن چهره نامزدهای دیگر، جلوگیری از تفرقه قومی و مذهبی از جمله موارد مهمی است که در قانون تاکید شده و باید هواردان و مسئولان ستادهای تبلیغات نامزدها در استان رعایت کنند.
حیدر آسیابی افزود: قطعا با هرگونه عبور از خطوط قرمز نظام و تخطی از قانون و مقررات برخورد قاطع قضایی در شعب ویژه ای که از قبل پیش بینی شده، صورت خواهد گرفت.
آسیابی ادامه گفت: اگر تجمعی اتفاق بیفتد و در آن تجمع از خطوط قرمز نظام‌عبور شد مسئولان برگزاری این‌تجمع ها مسئولیت دارند و باید پاسخگو باشند.

<div id="video-display-embed-code_11248463"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4267817/11248463?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما