شناسهٔ خبر: 67277785 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مزار شهدای مهاباد به مناسبت هفته قوه قضاییه غبارروبی شد

مهاباد - ایرنا - مزار شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در مهاباد به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه غبارروبی، عطر افشانی و گلباران شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیین معنوی غبارروبی مزار شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس روز پنجشنبه با حضور فرماندار، رییس دادگستری، دادستان، امام جمعه، مسوولان اجرایی، روحانیون، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و فرماندهان نظامی و انتظامی در مزار شهدای شماره یک مهاباد برگزار شد.

شرکت کنندگان در این مراسم باشکوه با غبارروبی و گلباران مزار شهدا، ضمن قرائت فاتحه و تجدید پیمان با آرمان‌های والای انقلاب، به مقام شامخ شهدای گلگون کفن ادای احترام کردند.

رییس دادگستری مهاباد در این آیین اظهار کرد: توفیق خدمت مسوولان به مردم در سایه فداکاری شهداست و باید با عمل به وظایف و خدمتگزاری صادقانه به مردم، دین خود را به شهدا ادا کنیم.

مزار شهدای مهاباد به مناسبت هفته قوه قضاییه غبارروبی شد

جواد بنایی اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به پشتوانه خانواده شهدا و ایثارگران دانست و گفت: رشادت ها و از خودگذشتگی های ایثارگران در دفاع از میهن اسلامی بایستی سرلوحه همه در خدمتگزاری به جامعه اسلامیمان باشد.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات افزود: یکی از عناصر قدرت جمهوری اسلامی ایران، حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی بوده و می تواند بسیاری از معادلات سیاسی را به نفع کشور تغییر دهد.

مزار شهدای مهاباد به مناسبت هفته قوه قضاییه غبارروبی شد

به گزارش ایرنا، از اول تا هفتم تیر سالروز شهادت آیت الله دکتر شهید بهشتی (ره) و جمعی از یاران انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) به عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است.

شهید بهشتی نخستین رییس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران در روز هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰ به همراه ۷۲ نفر از اعضای حزب جمهوری اسلامی در انفجار دفتر این حزب به دست منافقان کوردل به شهادت رسید.

شهرستان مهاباد بیش از ۷۵۰ نفر شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

نظر شما