شناسهٔ خبر: 67482354 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه:

دفتر جذب و استخدام پلیس در سرپل ذهاب افتتاح شد

رئیس مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از افتتاح دفتر جذب و استخدام پلیس در شهرستان سرپل ذهاب خبر داد.

صاحب‌خبر -

رضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه، اظهار کرد: دفتر جذب و استخدام فرماندهی انتظامی سرپل ذهاب با هدف خدمت به مردم، عضویابی نیروهای علاقه‌مند و دسترسی آسان داوطلبان برای امورات مربوط به ثبت‌نام، افتتاح و راه‌اندازی شد.

وی افزود: افتتاح این دفتر همچنین سبب کاهش اتلاف وقت متقاضیان و خودداری از ترددهای غیرضروری می‌شود و باعث خواهد شد این افراد اطلاعات مربوط به نحوه جذب و استخدام را با سهولت بیشتری دریافت کنند.

رئیس مرکز گزینش و استخدام پلیس استان کرمانشاه با بیان اینکه سرپل ذهاب بعد از سنقر و کلیایی دومین شهرستانی است در کرمانشاه که از دفتر جذب و استخدام پلیس برخوردار می‌شود، تصریح کرد: در آینده نزدیک هم دفتر شهرستان کنگاور افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم دفتر جذب و استخدام را به تدریج در همه شهرستان‌های استان فعال کنیم تا متقاضیان راحت‌تر کارهای ثبت‌نام خود را انجام دهند.

محمدی یادآوری کرد: دفتر جذب و گزینش شهرستان‌های سنقر و کلیایی و سرپل ذهاب بنا بر تاکید و دستور سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان و به منظور خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان این شهرستان و همچنین شهرستان‌های همجوار راه‌اندازی شده است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با راه‌اندازی دفاتر جذب و استخدام در همه شهرستان‌های استان، کار ثبت‌نام و جذب نیروهای انقلابی، مؤمن و متعهد برابر سهمیه‌های ابلاغی با سرعت و سهولت بیشتری انجام گیرد.

نظر شما