شناسهٔ خبر: 67282712 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای مهاباد به مناسبت هفته قوه قضاییه

مزار شهدای مهاباد به مناسبت هفته قوه قضاییه غبارروبی و عطر افشانی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه مزار شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در مهاباد غبارروبی، عطر افشانی و گلباران شد.

در این آیین معنوی که با حضور مسئولان اجرایی، روحانیون،خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و فرماندهان نظامی و انتظامی در مزار شهدای شماره یک مهاباد برگزار شد،شرکت کنندگان ضمن قرائت فاتحه و تجدید پیمان با آرمانهای والای انقلاب، با غبارروبی و گلباران مزار شهدا، به مقام شامخ شهدای گلگون کفن ادای احترام کردند.

رئیس دادگستری شهرستان مهاباد در این آیین گفت: توفیق خدمت مسئولان به مردم در سایه فداکاری شهداست و باید با عمل به وظایف و خدمتگزاری صادقانه به مردم، دین خود را به شهدا ادا کنیم.

جواد بنایی، اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به پشتوانه خانواده شهدا و ایثارگران دانست و افزود: رشادتها و از خودگذشتگی‌های ایثارگران در دفاع از میهن اسلامی باید سرلوحه همه در خدمتگزاری به جامعه اسلامی قرارگیرد.

بنایی، با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات افزود: یکی از عناصرقدرت نظام اسلامی ایران، حضورحداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی بوده و می تواند بسیاری از معادلات سیاسی را به نفع کشور تغییر دهد.

از اول تا هفتم تیر سالروز شهادت آیت الله دکتر شهید بهشتی و جمعی از یاران انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) به عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است.

<div id="video-display-embed-code_11234793"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4264057/11234793?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما