شناسهٔ خبر: 67277756 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

طوفان الاقصی| حمله هوایی رژیم اسرائیل به یک روستا در جنوب لبنان

۲۵۸ روز از جنگ در غزه می‌گذرد، جنگی که شهرها و اردوگاههای این باریکه را به مناطق غیر قابل سکونت تبدیل کرده است و همچنان هیچ عایدی برای ارتش اشغالگر ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، با گذشت ۲۵۸ روز از جنگ در غزه، به عنوان طولانی‌ترین نبرد تاریخ آزادسازی فلسطین، ارتش اشغالگر بیش از گذشته متوجه ناتوانی خود در نابودی جنبش حماس شده است؛ حقیقتی که «دانیال هاگاری» سخنگوی ارتش اسرائیل شب گذشته به آن اعتراف کرد و باعث خشم و عصبانیت نتانیاهو و یوآو گالانت شد.

بیشتر بخوانید:

طوفان الاقصی | نبرد سنگین در غرب رفح / شنیده شدن صدای انفجارهای گسترده

اما سران رژیم اسرائیل گویا توان پذیرش شکست را ندارند و همچنان بی هدف و بی مهابا به بمباران خانه‌های سالم باقی مانده و کشتار زنان و کودکان می‌پردازند؛ بمباران‌ها بامداد امروز نیز خواب را از چشم کودکان غزه ربود و چندین خانه نیز بر سر ساکنانش آوار شد.

شامگاه چهارشنبه نیز اشغالگران مردمی که در انتظار دریافت کمک‌ها در خیابان صلاح‌الدین شهر رفح بودند را بمباران کردند که موجب شهادت ۱۰ غیرنظامی و زخمی شدن دهها نفر شد. ممانعت صهیونیست‌ها از ورود کمک‌های بشردوستانه و یا بمباران و گلوله‌باران محموله‌های کمک، موجب بروز موجی از گرسنگی و قحطی در غزه شده است.

مهمترین تحولات روز ۲۵۸ عملیات طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

۲ شهید و ۱۲ زخمی در بمباران یک خانه در غزه

در پی بمباران یک خانه مسکونی در منطقه «الحساینه» در غرب اردوگاه النصیرات در مرکز باریکه غزه، ۲ زن شهید و ۱۲ نفر دیگر زخمی شدند.

حمله هوایی رژیم اسرائیل به یک روستا در جنوب لبنان

شبکه المیادین از حمله هوایی ارتش اشغالگر به اطراف روستای «الخیام» در جنوب لبنان خبر داد.

عصبانیت نتانیاهو و گالانت از سخنگوی ارتش اسرائیل

شبکه ۱۲ اسرائیل خبر داد که بنیامین نتانیاهو و یوآو گالانت، از سخنان «دانیال هاگاری» سخنگوی ارتش اسرائیل مبنی بر اینکه «امکان نابودی حماس وجود ندارد» عصبانی هستند.

به گفته این شبکه، این دو مقام از «هرتزی هالوی»، رئیس ستاد مشترک ارتش خواسته‌اند تا درباره سخنان هاگاری توضیح دهد.

تخریب بیش از ۷۰ درصد شهر رفح

«احمد صوفی» شهردار شهر «رفح» با اشاره به تخریب کامل محله «السعودی» در رفح گفت: «اشغالگران به‌طور سیستماتیک شهر رفح و اردوگاه‌های آن را تخریب می‌کنند که جدیدترین نمونه آن محله السعودی است».

او خبر داد که در پی بمباران و گلوله‌باران شدید، بیش از ۷۰ درصد شهر رفح و زیرساخت‌های آن نابود شده است.

برچسب‌ها:

نظر شما