شناسهٔ خبر: 67277736 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

هشدار دادستان نکا به مخلین نظم در پارک‌ها

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان نکا به مخلین نظم وامنیت در پارک‌ها هشدار داد و گفت: ورود هر گونه موتورسیکلت و خودور به داخل پارک ممنوع است و با مخلین برخورد می‌شود.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان- محمد محمودی خاطرنشان کرد: با توجه به مطالبات شهروندان مبنی بر توجه به امنیت پارک‌ها و سپس بازدید میدانی این دادستانی، فورا موضوع در دستور کار قرار گرفت، با تشکیل جلسه فوری وظیفه نهاد‌های مختلف خصوصا شهرداری احصا و برای رفع نواقص بازه زمانی تعیین شد.

دادستان عمومی وانقلاب نکا افزود: با توجه به نقش و اهمیت پارک‌ها در گذراندن اوقات فراغت و تاثیر آن در کاهش وقوع جرایم و با عنایت به نقش منفی موتورسیکلت‌های داخل پارک‌ها در ایجاد مزاحمت برای بانوان و آلودگی صوتی و حرکات نمایشی و فرار از صحنه جرم و در راستای پیشگیری از وقوع جرم و حفظ نظم و امنیت پارک‌ها، مستندا به ماده ۲ دستور العمل حفظ حقوق عامه، ورود هر گونه موتورسیکلت و وسایل نقلیه به داخل پارک‌های نکا ممنوع است و شهرداری نکا در این خصوص مکلف به ساماندهی ورودی پارک‌ها است.

وی همچنین گفت: مقرر شد مامورین نیروی انتظامی و بسیجیان مخلص پایگاه‌ها که سابقا کارت ضابطیت اخذ کردند در صورت مواجهه با هر گونه جرایم مشهود با اقتدار کامل وفق مواد ۴۴ و ۴۵ قانون آیین دادرسی کیفری نسبت به پیگیری و دستگیری متهم و تشکیل پرونده قضایی اقدام و مراتب را فورا اعلام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما