شناسهٔ خبر: 67277553 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اسکالونی: نگران زمان خداحافظی مسی نباشید؛ از تماشای بازی لئو لذت ببرید

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی آرژانتین در آستانه آغاز رقابت‌های کوپا آمریکا، از هواداران این تیم خواست که نگران زمان آویختن کفش‌های فوق‌ستاره این تیم نباشند و در عوض از تماشای بازی او در کوپا آمریکا لذت ببرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، رقابت‌های کوپا آمریکای ۲۰۲۴ از بامداد فردا(جمعه) به میزبانی آمریکا آغاز می‌شود و در اولین مسابقه، تیم ملی آرژانتین به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، از ساعت ۳:۳۰ بامداد در ورزشگاه مرسدس بنز آتلانتا به مصاف کانادا می‌رود.

مدافع عنوان قهرمانی کوپا، این شانس را دارد که اولین تیم آمریکای جنوبی باشد که پس از قهرمانی در جام‌جهانی قطر در سال ۲۰۲۲، سه تورنمنت مهم متوالی را به دست آورده است.

لیونل مسی، برنده هشت توپ طلا که روز دوشنبه ۳۷ ساله می‌شود، به عنوان کاپیتان آلبی سلسته، به نظر می‌رسد آخرین حضورش را در کوپا تجریه می‌کند.مسی با حضور در ترکیب اصلی بازی بامداد، رکورد بیشترین حضور در کوپا آمریکا را با ۳۴ بازی از زمان اولین حضورش در دوره ۲۰۰۷ این مسابقات خواهد شکست. دی ماریا نیز سابقه ۲۳ بازی در کوپا دارد و این دو بازیکن به بخشی جدایی‌ناپذیر از تیمی تبدیل شده‌اند که آلبی سلسته را در سال ۲۰۲۱ به عنوان قهرمانی رساند.

اگرچه دی ماریا اعلام کرد که پس از کوپا آمریکا از تیم ملی بازنشسته خواهد شد، آینده بین‌المللی مسی و حضورش در جام‌جهانی ۲۰۲۶ نامشخص است.

اسکالونی: نگران زمان خداحافظی مسی نباشید؛ از تماشای بازی لئو لذت ببرید

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، در نشست خبری پیش از بازی فردا با کانادا، هواداران آرژانتین را تشویق کرد تا از بازی مسی و دی ماریا در کوپا آمریکا در تابستان امسال لذت ببرند، زیرا این زوج ممکن است برای آخرین بار با هم در این مسابقات حضور داشته باشند.

اسکالونی گفت: ما در آرژانتین، فراتر از عناوینی که کسب کرده‌ایم، در حال لذت بردن از فوتبال هستیم. من از دیدن تمرین و بازی مسی و دی‎‌ماریا لذت می برم. نگران آینده مسی و دی ماریا نیستم. فکر کردن به زمان رفتن آنها چندان منطقی نیست. بیایید اکنون از آنها لذت ببریم. بعدا خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد.

وی افزود: مسی خوب خوشحال است. من ایده‌ها و قدرت جدیدی دارم. این یک چالش خوب برای دفاع از عنوان قهرمانی است.

در حالی که ایالات متحده آمریکا و مکزیک به طور سنتی قوی‌ترین تیم‌های کونکاکاف هستند، اسکالونی گفت که تحت تأثیر پیشرفت کانادا قرار گرفته است.سرمربی آرژانتین درباره بازی فردا با کانادا تصریح کرد: آنها تیم بسیار خوبی دارند، با بازیکنان مهم و مربی جدیدی که ایده‌های جدیدی به ارمغان آورده است. در جام جهانی گذشته آنها خیلی خوب بازی کردند، اما شانسی که شایسته آن بود را نداشتند.آنها می‌توانند ما را به دردسر بیاندازند و ما باید حواسمان را جمع کنیم.

نظر شما