شناسهٔ خبر: 67272499 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

مسی هواداران آرژانتین را غافلگیر کرد!

خبرگزاری ایرنا

کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین به‌رغم قهرمانی اخیر این تیم در جام جهانی، در اظهارنظری غافلگیرکننده، دفاع از عنوان قهرمانی در کوپا آمریکای ۲۰۲۴ را دشوار خواند و گفت که «همه چیز بردن جام نیست»!

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

رقابت‌های کوپا آمریکا در حالی از بامداد جمعه به میزبانی آمریکا آغاز می‌شود که آرژانتین با لیونل مسی به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی است. با این حال فوق‌ستاره آرژانتینی در مصاحبه جدیدی که با تلویزیون آمریکا داشت، به دنبال کاهش انتظارات هواداران بود!

کاپیتان ۳۶ساله آرژانتین درباره رقابت‌های این تیم در کوپا گفت: آرژانتین همیشه بخت قهرمانی است. فکر می‌کنم این یک تورنمنت بسیار پر حادثه خواهد بود، زیرا تیم‌های ملی در حال بهتر و بهتر شدن هستند. همانطور که گفتم آرژانتین همیشه بخت قهرمانی بوده و همه اینطور فکر می‌کنند و چشم‌بسته آن را قبول دارند و به خاطر همین ذهنیت زیاد ضربه خوردیم. امروز بهترین هستیم، چون قهرمان جام‌جهانی شدیم، اما کوپا سخت خواهد بود.

مسی با قدردانی از هواداران آرژانتینی اظهار داشت: احساس محبوبیت در سراسر کشور، بزرگترین چیزی است که می‌توان به عنوان یک ورزشکار و به عنوان یک شخص به آن دست یافت. می‌خواهم از شما تشکر کنم و به بگویم ما دوباره برای بردن کوپا تلاش خواهیم کرد. البته به یاد داشته باشیم که همه چیز برنده شدن نیست!

آرژانتین در دیدار افتتاحیه کوپا آمریکای ۲۰۲۴، بامداد جمعه از ساعت ۳:۳۰ دقیقه در ورزشگاه مرسدس بنز در آتلانتا مقابل کانادا بازی خواهد کرد و مسی امیدوار است بتواند عملکردی درخشان داشته باشد تا به تیم لیونل اسکالونی برای یک شروعی عالی کمک کند.

نظر شما