شناسهٔ خبر: 67277314 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تحلیلگر صهیونیست:

حزب‌الله ابزار و امکانات غافلگیرکننده‌ای در اختیار دارد

تهران- ایرنا- یکی از تحلیلگران صهیونیست با اشاره به عملیات پهپادی- اطلاعاتی حزب الله در عمق سرزمین های اشغالی فلسطین اذعان کرد که مقاومت لبنان دارای ابزار و امکانات غافلگیرکننده‌ای است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از رای الیوم، «یوآف لیمور» تحلیلگر نظامی رسانه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» با اشاره به اقتدار پهپاد «هدهد» حزب الله گفت: آنچه حزب الله درباره حیفا منتشر کرد؛ در راستای تداوم نبرد بازدارندگی آن علیه اسرائیل و اشاره آشکاری است به آنچه در مرحله آتی در صورتی که جنگ در جبهه شمالی ادامه یابد، رخ خواهد داد.

وی به نقل از منابع عالی رتبه رژیم صهیونیستی اذعان کرد: حزب الله پهپادهایی در اختیار دارد که دارای توان جمع آوری اطلاعات از اسرائیل است و آژیر خطری که هفته گذشته در خلیج حیفا به صدا درآمد، نتیجه پرواز پهپادی بود که ماموریت آن نه حمله، بلکه تصویربرداری بود.

لیمور افزود: تصاویر اطلاعاتی برای حملات ضروری است. بخشی از آن ضرورت تاکتیکی دارد و بخشی دیگر راهبردی. حزب الله بر حسب ضرورت تاکتیکی، به دنبال جمع آوری اطلاعات از پایگاه ها و مراکز امنیتی حساس اسرائیل و نیز مراکز تجمع نظامیان اسرائیلی برای هدف قرار دادن آنهاست و بر حسب ضرورت راهبردی نیز به دنبال هدف قرار دادن نیروی دریایی و مراکز حساس امنیتی است که به اسرائیل زیان سنگینی وارد کند.

این تحلیلگر اضافه کرد که حزب الله ابزار و امکانات غافلگیرکننده ای در اختیار دارد و توان ابتکار عمل را دارا است.

به گزارش ایرنا، منابع رسانه‌ای روز سه‌شنبه گذشته از ورود یک فروند پهپاد حزب‌الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی و تصویربرداری موفقیت آمیز آن از پایگاه‌های حیاتی در بندر «حیفا» خبر دادند.

بر پایه این گزارش، این پهپاد پس از ثبت موفقیت‌آمیز تصاویر مهم به خاک لبنان بازگشته و این تصاویر را در اختیار رزمندگان مقاومت قرار داده است.

این عملیات شناسایی، زلزله ای را میان نهادهای نظامی، اطلاعاتی، سیاسی رژیم صهیونیستی و شهرک نشین های مهاجر ساکن سرزمین های اشغالی ایجاد کرده است.

نظر شما