شناسهٔ خبر: 67277230 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

کشف چند تار موی رنگ‌شده زنانه در دست مقتول | ردپای زن فامیل در قتل مردی که روابط نامتعارف داشت

پیدا شدن چند تارموی رنگی زنانه در میان انگشتان دست مقتول سرنخ دستگیری زن جوان را به پلیس داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ عبدالمجید کرمی رئیس پلیس آگاهی هرمزگان در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: حدود ۲ روز قبل خبر قتل مردی میانسال با شلیک گلوله به سرش در خانه‌ای واقع در یکی از محلات بندرعباس به پلیس اعلام شد و بلافاصله اکیپی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی با حضور بازپرس ویژه قتل به محل حادثه اعزام و با جسد خونین مقتول روبه رو شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه چند تارموی رنگ‌شده شبیه موی یک زن در دستان مقتول مشاهده شد و این فرضیه که یک زن قبل از وقوع قتل در منزل مقتول حضور داشته است، در ذهن کارآگاهان قوت گرفت. پس از انجام تحقیقات میدانی و تحقیق از شهود و مطلعان مشخص شد مقتول با چند خانم روابط نامتعارف داشته است.

سرهنگ کرمی گفت: با بررسی‌های دقیق‌تر مشخص شد زن جوانی نیز حوالی زمان وقوع قتل اطراف منزل مقتول دیده شده که شناسایی و احراز هویت این زن به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با بررسی‌های دقیق‌تر مشخص شد این خانم ۳۴ ساله متاهل و از بستگان مقتول بوده است که با تلاش‌های صورت‌گرفته و اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد وی پس از وقوع قتل به مقصد شهرستان رودان متواری شده است.

این مقام انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد: اکیپی از مأموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان با هماهنگی و اخذ نیابت قضایی برای شناسایی و دستگیری متهم به رودان اعزام و با همکاری پلیس آگاهی این شهرستان، قاتل را در منزلش دستگیر و با توجه به احتمال مشارکت همسر وی در انجام قتل، وی نیز که در یک شرکت مشغول کار بوده دستگیر و هر دو نفر به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

وی ادامه داد: متهمان دستگیر شده در بازجویی و تحقیقات اولیه درباره قتل اظهار بی‌اطلاعی کرده و هر دو نفر گفتند که در زمان وقوع قتل در محل سکونت خود در شهرستان رودان بوده‌اند که با توجه به تناقض‌گویی‌های متهمان و مستندات و مدارک موجود در صحنه قتل، سرانجام زن جوان لب به اعتراف گشود.

سرهنگ کرمی توضیح داد: زن جوان گفت که به دعوت مقتول به منزل وی رفتم. مقتول پس از مصرف مشروبات الکلی در حالی که اسلحه در دست داشت درخواست رابطه نامشروع کرد که با وجود مقاومت و درگیری و کشمکش ناگهان یک تیر از اسلحه خارج و به سر مرد میانسال اصابت کرد.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده و درخواست قرار بازداشت موقت به دستگاه قضایی معرفی شدند.

نظر شما