شناسهٔ خبر: 67276749 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده سپاه عاشورا: کشور به رییس‌جمهور معتقد و مقاوم در برابر دشمنان نیاز دارد

تبریز-ایرنا- فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر اهمیت انتخابات آینده ریاست جمهوری، گفت: کشور در شرایط کنونی به رییس جمهور معتقد به آرمان ها و اصول انقلاب اسلامی و مقاوم در برابر زیاده خواهی های دشمنان نیاز دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، سردار اصغر عباسقلی زاده در یک گفت و گوی ویژه خبری، با بیان اینکه امروز انتخابات ریاست جمهوری اساسی ترین تکلیف برای سرنوشت کشور است و همه باید با حساسیت در پای صندوق های رای حاضر شوند، افزود: نباید از نظر دور داشت که دشمنان چشم به این انتخابات دوخته و این عرصه مهم سیاسی مهمترین و اساسی ترین تکلیف مردم برای سرنوشت کشور است.

وی اظهار کرد: اقدام موثر در حال حاضر تشویق و ترغیب مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات است و ضرورت نقش آفرینی پایگاه های بسیج در چنین موقعیتی نمود خواهد داشت و باید در نظر داشت که حضور حداکثری و انتخاب اصلح زمانی تاثیر دارد که به ابعاد مختلف آن توجه داشته باشیم و به بیان دستاوردهای انقلاب و نظام بپردازیم.

عباسقلی زاده خواستار ورود آگاهانه با محوریت جهاد تبیین از سوی نهادهای اثرگذار پیرامون توطئه در جامعه شد و گفت: ملت آگاه و بصیر ایران اسلامی به خوبی می دانند که امنیت و آرامش کشور امروز در سایه چه مجاهدت هایی در ۴۵ سال گذشته حاصل شده است.

وی رای به هر نامزد از ۶ نفر کنونی را رای به نظام اسلامی دانست و ادامه داد: امروز چشم شهدا، امام راحل، محرومان، سرمایه گذاران، مردم و حتی کشورها به این انتخابات دوخته شده است و این تکلیف را برای انتخاب جایگزین اصلح برای ادامه راه آیت الله شهید رئیسی مضاعف می کند.

عباسقلی زاده با اشاره به اینکه کشور به رئیس جمهور آگاه و معتقد نیازمند است که تابع ولایت و جامع الاطراف بوده و به مقاومت در برابر دشمن اعتقاد داشته باشد، اضافه کرد: در فرصت باقی مانده تا روز انتخابات بسیجیان و جوانان انقلابی باید مردم را در مدرسه، مسجد، بازار و در نقاط مختلف با ابتکار عمل مناسب و ایده های جذاب برای حضور حداکثری در پای صندوق های رای دعوت کنند.

وی امید آفرینی و بصیرت افزایی را از جمله وظایف مهم بسیجیان در خصوص انتخابات برشمرد و یادآور شد: با وجود تحریم های بسیار سخت در سال های اخیر شاهد پیشرفت های مهم در عرصه های گوناگون هستیم و به دنیا ثابت کردیم هم می توان مقاومت کرد و هم موفق شد و هر زمان اعتماد به امریکا کردیم مشکلات ما زیاد شد.

عباسقلی زاده تبیین شاخص ها به اعتراف دشمنان از پیشرفت های نظام اسلامی، تبیین اوضاع دشمن از طوفان الاقصی و وعده صادق را از تکالیف همه برای یادآوری شکست دشمنان و نشان دادن عظمت انقلاب عنوان کرد.

وی گفت: اکنون در موقعیت سخت و مهمی داخلی و بین المللی قرار داریم که با انتخاب اصلح باید این موقعیت ها را حفظ کنیم چون که دشمن ذره ای به نفع ما قدم برنداشته و علیه ما جدی است و در طول ۴۵ سال از هیچ اقدامی دست برنداشته است، بنابراین باید ما هم در انقلابی بودن خود جدی باشیم.

عباسقلی زاده به ارتباط مناسب جمهوری اسلامی ایران با جهان بین الملل اشاره و بیان کرد: دولت آیت الله شهید رئیسی توانست ارتباط خوبی با دنیا برقرار کند که نمونه آن در پیوستن به پیمان های مهم شانگهای و بریکس نمود یافت.

نظر شما