شناسهٔ خبر: 67272702 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

سردار عباسقلی زاده تاکید کرد

امروز انتخابات اساسی ترین تکلیف برای سرنوشت کشور/ رئیس جمهور باید معتقد به مقاومت باشد

تبریز- فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اهمیت انتخابات هشتم تیر تاکید کرد: امروز انتخابات اساسی ترین تکلیف برای سرنوشت کشور است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار اصغر عباسقلی زاده در گفت و گوی زنده در کانال سراسری خبرگزاری بسیج، افزود: امروز اقدام موثر مشارکت حداکثری مردم در امر انتخابات است و ضرورت نقش آفرینی پایگاه ها در چنین موقعیتی نمود خواهد داشت.
وی اظهار کرد: حضور حداکثری و انتخاب اصلح زمانی تاثیر دارد که به ابعاد مختلف آن توجه داشته باشیم و به بیان دستاوردهای انقلاب و نظام بپردازیم.
سردار عباسقلی زاده ادامه داد: باید با ورود آگاهانه و با جهاد تبیین توطنه دشمنان را در جامعه یادآور شده، امنیت و آرامش کشور امروز در سایه چه مجاهدت هایی است.
وی اضافه کرد: رای به هر نامزد رای به نظام است و امروز چشم شهدا، امام راحل، محرومان، سرمایه گذاران، مردم و حتی کشورها به این انتخابات دوخته شده است و این تکلیف را بری انتخاب جایگززین اصلح برای ادامه راه شهید رئیسی مضاعف می کند.
سردار عباسقلی زاده تشریح کرد: امروز به رئیس جمهور آگاه و متعقد نیازمدیم که تابع ولایتو  جامع الاطرلف بوده و به مقاومت در برابر دشمن اعتقاد داشته باشد.
فرمانده سپاه عاشورا از بسیجیان و مردم خواست: در فرصت بایقی مانده مردم را در مدرسه، مسجد، بازار و در نقاط مختلف به صورت جداب و با ابتکار عمل مناسب برای حضور حداکثری در پای صندوق های رای دعوت کنند.
سردار عباسقلی زاده تبیین شاخص ها به اعتراف دشمنان از پیشرفت ها، تبیین اوضاع دشمن از طوفان الاقصی و وعده صادق را از تکالیف همه برای یاآدوری شکست دشمنان و نشان دادن عظمت انقلاب عنوان کرد.
وی امید آفرینی، بصیرت افزایی را از دیگر وظایف بسیجیان در بین آحاد مردم دانست و گفت: با وجود تحریم ها شاهد پیشرفت ها هستیم ما به دنیا ثایت کردیم هم می توان مقاومت هم موفق شد و هر زمان اعتماد به امریکا کردیم مشکل یافتیم.
سردار عباسقلی زاده تاکید کرد: در موقعیت داخلی و بین المللی قرار دهیم با انتخاب اصلح باید این موقعیت ها را حفظ کنیم چراکه دشمن ذره ای به نفع ما قدم برنداشته است دشمن علیه ما جدی است و در طول 45 سال از هیچ اقدامی دست برنداشته بنابراین باید ما هم در انقلابی بودن خود جدی باشیم.
وی اضافه کرد: ماهیت پلید دشمن را در غزه شاهد هستیم چطور می توان با او می توان ارتباط کرد مقاومت همیشه جواب داده و به قول رهبر فرزانه اقلاب هزینه آن کمتر از تسلیم است.
سردار عباسقلی زاده به ارتباط کشورمان با جهان بین الملل نیز اشاره و بیان کرد: دولت شهید رئیسی توانست ارتباط خوبی با دنیا برقرار کند که نمونه آن شانکهای، بریکس بود.
 وی با بیان اینکه حضور 63 کشور برای تکریم و قیام و سکوت سازمان بین المللی در شهادت شهدای خدمت نشانگر حقانیت ماست که دنیا متوجه آن است، گفت: دنیا ما را قبول کرده و آن هم در سایه ایستادگی و تبعیت از رهبری است و تداوم ما به انتخاب ما بستگی دارد و باید گزینه ای مانند رئیسی برای پیاده سازی اهداف نظام و امامین انتخاب کنیم.
سردار عباسقلی زاده گروهای نقش آفرین در پایگاه های بسیج و محلات را در ایجاد محله اسلامی و رفع مشکلات آن ها در هم افزایی بین افراد مختلف جامعه برای ثمر بخشی به موضوع انتخابات مهم قلمداد کرد.
فرمانده سپاه عاشورا خاطرنان کرد: اگر محلات اسلامی توسط این گروه ها ایجاد شود هرگز شاهد آسیب ها، مشکلات و بیکاری در خانواده ها نخواهیم بود و در مواقع لزوم مشکلات را با ورود به عرصه مرتفع خواهیم کرد.

نظر شما