شناسهٔ خبر: 67276675 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

سناتور آمریکائی: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل باید متوقف شوند

«برنی سندرز» سناتور آمریکایی ایالت ورمونت بار دیگر تصریح کرد که همه کمک‌های نظامی کشورش به رژیم صهیونیستی باید متوقف شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج، «برنی سندرز» سناتور آمریکایی ایالت ورمونت امروز چهارشنبه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس یکبار دیگر خواستار پایان یافتن کمک‌های نظامی کشورش به اشغالگران قدس شد.

سناتور آمریکایی ایالت ورمونت با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، تصریح کرد: آمریکا باید تمامی کمک‌های نظامی با کاربری تهاجمی خود به (رژیم) اسرائیل را متوقف کند.

این سناتور آمریکایی همچنین از دعوت از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم کودک کش صهیونیست برای سخنرانی در کنگره آمریکا در ۲۴ ماه آتی میلادی به شدت انتقاد کرد.

وی پیشتر هم تأکید کرده بود که «بنیامین نتانیاهو یک جنایت‌کار جنگی است و نباید از او دعوت شود که در کنگره آمریکا سخنرانی کند، من قطعاً در این نشست شرکت نخواهم کرد.»

وی در ادامه نوشته بود: اسرائیل حق کشتن بیش از ۳۴ هزار غیرنظامی را ندارد، حق ندارد ۱۹ هزار کودک را یتیم کند، حق ندارد سیستم بهداشت و درمان غزه را نابود کند، ۲۶ بیمارستان را از کار بیاندازد. و بیش از ۴۰۰ کارمند مراقبت‌های بهداشتی را بُکشد.»

با وجود احتمال صدور حکم بازداشت نخست وزیر رژیم صهیونیستی از سوی دیوان لاهه، اوایل خرداد رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد که به زودی در جلسه کنگره میزبان بنیامین نتانیاهو خواهدبود!

نظر شما