شناسهٔ خبر: 67276618 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

عملیات حزب الله در پاسخ حملات صهیونیست‌ها

حزب الله در پاسخ به حملات نظامیان صهیونیست به مناطق مسکونی در جنوب لبنان و شهادت ۴ رزمنده اش، در ۹ عملیات مواضع نظامیان صهیونیست در شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  حزب الله در پاسخ به حملات نظامیان صهیونیست به مناطق مسکونی در جنوب لبنان و شهادت ۴ رزمنده اش، در ۹ عملیات مواضع نظامیان صهیونیست در شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داد.  

<div id="video-display-embed-code_11233168"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4263898/11233168?width=600&height=350"></script></div>


توپخانه و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به ۱۱ منطقه مختلف در جنوب لبنان از جمله خیام و یارون حمله کردند که در حمله به این مناطق ۴ رزمنده حزب الله به شهادت رسیدند. حزب الله در پاسخ به این حملات نظامیان صهیونیست در ۹ عملیات تجمع‌ها و مواضع نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داد.
تجمع نظامیان صهیونیست در پایگاه متولا با پهپاد‌های انتحاری و مقر فرماندهی تیپ ۷۶۹ لشکر ۹۱ ارتش رژیم صهیونیستی در پایگاه و شهرک نظامی کریات شمونه از جمله آنها بود.

نظر شما