شناسهٔ خبر: 67276493 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شهروندخبرنگار گلستان؛

گلایه شهروندان گرگانی از پخت نان سنگک ۱۰ هزار تومانی در برخی از نانوایی‌ها

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام از پخت نان سنگک ۱۰ هزار تومانی و ایجاد صف‌های طولانی در برخی از نانوایی‌های شهرستان گرگان گلایه کرد.

صاحب‌خبر -

به گفته شهروندخبرنگار ما برخی از نانوایی‌های شهر گرگان استان گلستان با پخت نان ده هزار تومانی موجب شدند تا افرادی که نان معمولی می خواهند در صف های طولانی بایستند؛ نان ده هزار تومانی به تعداد نامحدودی فروخته می‌شود و بدون صف است به همین جهت مشتریان ترغیب به خرید این نان می شوند. در حالیکه مشتریان دیگر باید ساعت‌ها در صف بمانند.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام خواستار رسیدگی به این مشکل شد.

متن پیام شهروندخبرنگار

با سلام، در نانوایی‌های سنگک شهر گرگان تخلف فروش نان ده هزار تومانی صورت می‌گیرد که باعث شده افرادی که نان معمولی می‌خواهند ساعت‌ها منتظر بمانند ولی علیرغم اطلاع رسانی به کانال معرفی شده نظارتی، پیگیری خاصی صورت نگرفته است. نانوا بدون توجه به نان مورد نیاز نفرات موجود در صف، نان ده هزار تومانی در تنور می‌گذارد و در معرض دید مشتریان، آویزان می‌کند و به این ترتیب افرادی که تنبل یا عجول هستند یا وقت کافی ندارند را ترغیب به خرید می‌کند. با این کار در هر صورت سود بالایی به دست می‌آورد، چون هم خمیر زودتر تمام می‌شود، هم وقتی خمیر تمام شده و مردم مراجعه می‌کنند فقط باید همین گزینه را خریداری کنند و تعداد زیادی هم بخاطر اینکه صف نایستند این نان را می‌خرند. از همه بدتر اینکه این نان را هر تعداد بخواهید بدون صف می‌دهند و از کارتخوان نانوایی به تعداد ترکیب چند نان (کنجدی و ساده) فروش می‌زند و گاهی از کارتخوانی غیر از کارتخوان مخصوص نانوایی کارت می‌کشد. خواهشمندم به این موضوع رسیدگی کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

نظر شما