شناسهٔ خبر: 67315920 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

تبلیغات

انواع کیف زنانه، مردانه و اسپرت، مدل‌های خاص و جذاب! 

کیف‌ها از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین اکسسوری‌های مردانه و زنانه هستند که اگر مدل آن‌ها را متناسب با تیپ خود و به درستی انتخاب کنید، قطعاً زیبایی و جذابیت استایل شما دو برابر می‌شود.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

آیا می‌دانید در حال حاضر بیش از ۳۰ مدل از انواع کیف در دنیا وجود دارد که هر کدام از آن‌ها برای کاربرد و سبک خاصی از هر استایل طراحی و تولید شده‌اند؟! کیف‌ها از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین اکسسوری‌های مردانه و زنانه هستند که اگر مدل آن‌ها را متناسب با تیپ خود و به درستی انتخاب کنید، قطعاً زیبایی و جذابیت استایل شما دو برابر می‌شود. بسیاری از فروشندگان کیف و کفش نیز به دنبال آشنایی با انواع کیف هستند تا با انتخابی درست، بهترین و پرفروش‌ترین انواع کیف را برای خرید عمده خود انتخاب کرده تا سود بیشتری کسب کنند. در این مقاله انواع کیف؛ ۲۰ نوع جدیدترین و شیک‌ترین مدل کیف مردانه، زنانه و اسپرت با قیمت مناسب را به شما معرفی می‌کنیم.

انواع کیف و کاربرد هر کدام از آن‌ها

اگر می‌خواهید تا استایل شما همیشه زبانزد خاص و عام باشد، بهتر است تا استفاده از کیف شیک و متناسب با استایل خود را فراموش نکنید! اما انواع کیف چیست و هر کدام چه کاربردی دارند؟ ادامه مقاله را از دست ندهید.

۱. کیف مسنجر (Messenger Bag)؛ کیف مردانه یا نامه‌رسان؟

کیف مسنجر در اصل یک کیف مستطیل شکل با بند بلند است که به راحتی روی شانه‌ها قرار می‌گیرد. این کیف در ابتدا برای افراد نامه‌رسان و پیک‌ها طراحی و دوخته شده بود، اما به سرعت وارد دنیای مد و فشن مردانه شد و به یکی از کیف‌های کاربردی و روزمره برای آقایان تبدیل شد.

کیف مسنجر دارای فضای زیاد و برای قرار دادن انواع مدارک، کیف و وسایل شخصی گزینه بسیار مناسبی است. این کیف برای استفاده روزانه، رفتن به سرکار، انجام کار‌های اداری و رفتن به کتابخانه بسیار کاربردی است.

۲. کیف کلاچ (Clutch)؛ انواع کیف زنانه شیک

کیف کلاچ با زیبایی و جذابیت منحصربه‌فرد خود در میان بانوان طرفداران بسیار زیادی دارد. کیف کلاچ به عنوان یک کیف چند منظوره به حساب می‌آید و با انواع استایل‌های مختلف به خوبی ست می‌شود. کیف کلاچ در اصل یک کیف کوچک، دستی و پرکاربرد است که با استایل مهمانی و دورهمی‌های شبانه و قرار شام عاشقانه بسیار همخوانی دارد. کیف‌های کلاچ معمولاً دارای بند جداشدنی هستند و به صورت دوشی یا بدون بند قابل استفاده هستند. 

انواع کیف زنانه، مردانه و اسپرت، مدل‌های خاص و جذاب! 

۳. کیف ستچل (Satchel)

کیف ستچل با طراحی و مدلی دقیقاً شبیه کیف مسنجر، برای استفاده روزانه و تیپ‌های کژوال بسیار مناسب است. این کیف‌ها به صورت مستطیلی و با یک بند بلند طراحی و دوخته می‌شوند که قابلیت استفاده به صورت دوشی و ضربدری روی شانه را دارند. همچنین یک دسته کوچک نیز برای حمل به صورت دستی در قسمت بالای کیف تعبیه شده است.

کیف‌های ساتچل معمولاً به شما استایلی آکادمیک و پروفسوری می‌دهند. زیرا برای گذاشتن لپ‌تاپ، کتاب و مدارک بسیار مناسب هستند. معمولاً آقایان از کیف ستچل برای مدرسه، دانشگاه، کار و مکان‌های اداری بیشتر استفاده می‌کنند. این کیف‌ها در طرح‌ها و مدل‌های زنانه نیز طراحی و دوخته می‌شود.

۴. کیف بریف کیس (Briefcase)

ضخامت کیف بریف کیس از کیف‌های ستچل و مِسِنجر کمتر و برای نگهداری مدارک، اسناد ارزشمند، لپ تاپ و شارژر گزینه بسیار مناسبی است. این مدل از کیف دارای بند دوشی و بند دستی است و استایل شما را بسیار شیک و باکلاس نشان می‌دهد. افرادی مانند وکلا، صاحبان کسب و کار و حسابداران از این کیف استفاده می‌کنند.

۵. کیف تُت (Tote Bag)

کیف تُت یکی از انواع کیف‌های کاربردی و بسیار خاص برای بانوان با طرحی ساده و مینیمال است. قسمت بالایی کیف به صورت کاملاً باز طراحی شده است و تمامی لوازم مورد نیاز یک خانم به راحتی در این کیف قرار می‌گیرد. این کیف‌ها بدون طرح و زرق و برق هستند و برای استفاده روزانه و تیپ‌های کژوال گزینه بسیار مناسبی به حساب می‌آیند.

کیف تُت دارای دو بند نسبتاً بلند است که به راحتی روی دوش قرار می‌گیرد و استایل شیک و جذابی به شما می‌دهد. تنوع رنگ، طرح و جنس این کیف باعث محبوبیت بیش از اندازه آن در میان بانوان شده است.

۶. فَنی پک (Fanny Pack)؛ کیف کوچک و کاربردی!

فنی پک‌ها یک مدل از کیف‌های کوچک و بسیار کاربردی هستند که برای مردان و زنان هر دو قابل استفاده است. این کیف‌های کوچک یا به صورت کمربندی روی دوش یا دور کمر بسته می‌شوند و از آن‌ها می‌توانید برای حمل پاسپورت، مدارک شناسایی، پول نقد و گوشی همراه استفاده کنید.

فنی پک برای استایل‌های روزمره و کژوال یا در هنگام سفر و پیاده‌روی یک گزینه بسیار خوب و کاربردی به حساب می‌آید. تنوع رنگ و طرح فنی پک‌ها باعث شده است تا این کیف‌ها برای کودک و بزرگسال، خانم و آقا مناسب باشد.

۷. کیف دافل (Duffle Bag)؛ انواع کیف اسپرت یا سفر؟!

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که زیاد اهل سفر، مسافرت‌های چند روزه و سپری کردن شب در هر مکانی به غیر از خانه خود هستید، بنابراین کیف دافل برای شما یک گزینه کاملاً ضروری و بسیار مناسب است. این کیف به صورت دستی و با فضای ذخیره بسیار زیاد طراحی شده و برای جمع‌آوری وسایل و لباس‌های زیاد بسیار مناسب است.

کیف دافل در اصل یکی از انواع کیف اسپرت است که به عنوان کیف سفر یا کیف باشگاه ورزشی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و تمام وسایل و لوازم مورد نیاز به راحتی داخل آن جا می‌شود.

انواع کیف زنانه، مردانه و اسپرت، مدل‌های خاص و جذاب! 

بهترین انواع کیف زنانه و مردانه کدام است؟

کیف‌ها دارای تنوع بسیار زیادی هستند و هر کدام از انواع کیف مردانه و زنانه دارای کاربرد منحصربه‌فرد خود هستند. حقیقت ماجرا این است که تمامی کیف‌های زنانه، مردانه و حتی کودکانه خوب و عالی هستند. فقط کافیست تا کیف مورد علاقه خود را با توجه به مناسبت و کاربرد موردنظر، بودجه و سلیقه شخصی خود انتخاب کنید تا در هر مجلسی بدرخشید. کیف‌های چرم در مدل‌های زنانه و مردانه در بازار عرضه می‌گردد. در میان انواع این محصول چرم می‌توان این محصول مجلسی زنانه و دخترانه را با بهترین این محصولیت و قیمت خریداری نمود.

نظر شما