شناسهٔ خبر: 67276279 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک؛

رییس جمهوری انتخاب کنیم که ولایت پذیر باشد

سرهنگ علی زمانی گفت: باید رییس جمهوری انتخاب کنیم که شاخص های ولایت مداری، فعال بودن، آگاه بودن را داشته باشد و بتواند تدابیر و منویات مقام معظم رهبری را در کف جامعه، جبهه مقاومت و جهان اسلام اجرا کند.

صاحب‌خبر -

قزوین_ به گزارش بسیج، سرهنگ مهدی علی زمانی در همایش جهاد تبیین و تجلیل از هیأت‌های مذهبی شهرستان آبیک که در حسینیه ۱۴ معصوم علیه السلام شهر آبیک برگزار شد، اظهار کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری در مراسم ارتحال مبنی بر انتخاب رییس جمهور بر اساس ملاک‌های فعال و پر کار بودن، آگاه به مسائل داخلی و بین المللی، اقتصادی و سیاسی و امنیتی و نظامی و معتقد به مبانی انقلاب بودن باید رییس جمهوری را انتخاب کنیم که این شاخص ها را داشته باشد و بتواند تدابیر و منویات مقام معظم رهبری را در کف جامعه، جبهه مقاومت و جهان اسلام اجرا کند و مانند برخی رییس جمهورها نباشد.

وی افزود: رئیس جمهوری باید انتخاب شود که ولایت مدار باشد و هم قلبی و دلی شخصیت رهبر فرزانه را قبول داشته باشد و هم در عمل این مهم را اثبات کند و قدرت اجرای منویات ایشان را داشته باشد.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک بیان کرد: سپاه پاسداران در زمینه بصیرت افزایی و افزایش مشارکت مردم در پای صندوق های رأی نقش محوری خودش را ایفا می کند ضمن اینکه به معرفی معیارهای کاندیدای اصلح هم می‌پردازد که هیئت های مذهبی هم تکلیف دارند در ترغیب مردم در انتخابات نقش بسزایی ایفا کنند.

علی زمانی افزود: باید رییس جمهوری از جنس رییس جمهور شهید انتخاب کنیم که در طول دوران خدمت خود بیش از هشت هزار کارگاه و کارخانه را احیا کرد، رونق اقتصادی ایجاد کرد، امید را زنده کرد، بیش از دو میلیون مسکن ساخت که در ده سال گذشته یک باب مسکونی هم ساخته نشده بود و اگر این مهم رخ می‌داد اکنون با بحران مسکن مواجه نبودیم.

وی ادامه داد: اینکه تمام دنیا در سازمان ملل به احترام رییس جمهور سکوت کرده و سر تعظیم فرود آورده و توفیقات مختلف دیگر به برکت تدبیر و منویات مقام معظم رهبری و مقاومت مردم بوده است.

این مسوول نظامی اذعان کرد: برخلاف اظهارنظرهای داخلی و خارجی و نظر برخی کاندیداهای ریاست جمهوری مبنی بر قرار داشتن ایران اسلامی در تحریم و عقب نشینی، باید گفت که امروز انقلاب اسلامی در بی نظیرترین روزهای خود به سر می‌برد و دنیا در برابر ملت ایران و ایران سر تعظیم فرود آورده و در موضع قدرت قرار دارد و تحریم دشمن از بین رفته؛ اگر تحریم وجود دارد چگونه عملیات وعده صادق تحقق یافت، چگونه پول های بلوکه شده را تحویل گرفتیم، چگونه فروش نفت از ۲۰۰ هزار بشکه‌ به بیش از دو میلیون بشکه رسیده است.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک عملیات وعده صادق را بی نظیرترین حمله بعد از پیروزی انقلاب ذکر و تصریح کرد: این عملیات بیانگر قدرت و صلابت نظام اسلامی و تحمیل اراده ایران اسلامی بر دشمن از طریق جرأت و جسارت همراه با محاسبات عقلی بود و برخلاف کسانی که همه چیز را به قدرت‌ها گره می زدند پس از این عملیات اتفاقی در کشور رخ نداد که باید گفت دولت آیت الله رئیسی بود که به کشور عزت و قدرت داد و وزیر خارجه جهادی شهیدش با سیاست خارجی عزتمندانه، این شرایط را فراهم کرد و با انجام عملیات آب در دل کسی تکان نخورد و کسی تردید به خود راه نداد که نشان از صلابت و قدرت نظامی اسلامی بود.

سرهنگ علی زمانی افزود: شرکت حدود ۳۰ میلیون نفر به صورت مستقیم و در مراسمات مختلف در مراسم تشییع شهدای خدمت نقطه عطف انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که این حماسه بزرگ به تعبیر رهبر انقلاب با حماسه مشارکت مردم در انتخابات، تکمیل می‌شود.

 

انتهای پیام

نظر شما