شناسهٔ خبر: 67314952 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار چهارمحال و بختیاری:از ظرفیت رسانه‌ها برای برگزاری انتخابات پرشور استفاده شود

شهرکرد – ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره انتخایات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه گفت: حضور همگانی و پرشور مردم در پای صندوق‌های رای مهر تاییدی بر پشتیبانی مردم از نظام و انقلاب اسلامی است و از تمام ظرفیت رسانه‌ای استانی برای برگزاری انتخابات پرشور استفاده شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامعلی حیدری روز شنبه در نشست شورای اطلاع‌رسانی با اشاره به حساسیت چهاردهمین دوره انتخابات رییس‌جمهوری افزود: امروز دوست و دشمن به چگونگی برگزاری این دوره از انتخابات و حضور مردم در صحنه چشم دوخته‌اند به همین دلیل باید بیش از گذشته مراقب باشیم و برای هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن این انتخابات تلاش کرد.

وی اظهار داشت: همان‌طور که حضور میلیونی مردم در آیین بدرقه رییس‌جمهور شهید معادله‌های جهانی را برهم زد به طور یقین مردم با حضور پرشور خود در صحنه انتخابات حماسه دیگری را خلق می‌کنند.

چهلم شهید خدمت، فرصتی برای تبیین خدمات دولت سیزدهم

وی با اشاره به نزدیک شدن به چهلمین روز شهادت رییس‌جمهور شهید و همراهان ایشان اظهار داشت: تخریب خدمات خادم الرضا (ع) و زیر سوال بردن خدمات دولت سیزدهم از جمله مواردی است که فضای انتخابات امروز شاهد آن هستیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر هرچه با شکوه‌تر برگزار کردن مراسم چهلم شهید خدمت گفت: رییس‌جمهور شهید طی سه سال خدمت خود موجب تحولات بزرگی در کشور شد که این خدمات باید به خوبی بازگو شود.

وی با تاکید براینکه نباید اجازه داد خدمات رییس جمهور شهید زیر سوال برود، یادآور شد: چهلم خادم الرضا (ع) فرصت مناسبی برای بیان دستاوردها و خدمات ماندگار ایشان به جامعه نخبگان است.

وی بر ضرورت اطلاع رسانی مناسبی خدمات دولت رییس جمهور شهید از سوی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی تاکید کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به تشکیل ستاد استانی و شهرستانی برای هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن مراسم چهلمین روز شهادت رییس جمهور شهید گفت: براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی بنیادی به نام شهید رئیسی تشکیل می‌شود.

وی همچنین بر ضرورت برگزاری آیین‌های یادبود رییس جمهور شهید در چند نقطه از استان به خصوص در روستاها و مکان‌هایی از استان که ایشان به آن‌جا سفر کردند از جمله در لبد و کارخانه‌هایی که مورد بازدید قرار گرفت و همچنین واحدهای راکدی که با همت ایشان احیا شد، تاکید کرد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع)، هشتمین رییس جمهور اسلامی ایران عصر یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و به همراه تمام همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل آمد.

حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رییس‌جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه بالگرد، از سرنشینان بالگرد حامل رییس‌جمهوری بودند.

مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، محمدباقر قالیباف و سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی ۶ نامزد تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند که فعالیت انتخاباتی‌شان طبق مقررات از زمان اعلام اسامی آنان توسط وزارت کشور آغاز شد و تا ۲۴ ساعت پیش از آغاز فرآیند اخذ رأی یعنی ساعت هشت صبح روز پنجشنبه هفتم تیر ۱۴۰۳ پایان می‌یابد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما