شناسهٔ خبر: 67397270 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کنترل و رصد انتخابات در قشم با ۱۱ بازرس

رئیس هیئت بازرسی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در قشم با تاکید بر اینکه در موضوع سلامت انتخابات با کسی تعارف نداریم، گفت: تعداد ۱۱ بازرس جریان انتخابات در این شهرستان را کنترل می‌کنند.

صاحب‌خبر -

فاروق رحیمی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در قشم با بیان این مطلب و با تاکید بر اینکه تمام فعالیت‌های انتخاباتی با دقت مورد رصد و بررسی است، افزود: یکی از ضروریات برگزاری انتخاباتی امن و سالم، آشنایی اعضای هیئت بازرسی انتخابات شهرستان با دستورالعمل‌های انتخابات است که بازرسان در این شهرستان اشراف و اطلاعات کامل به قوانین انتخابات دارند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات آموزشی برای بازرسین انتخابات، تصریح کرد: کنترل حسن جریان برگزاری انتخابات، اطمینان از حضور تمامی عوامل، ایجاد تعامل بین عوامل شعب، نظارت بر روند شمارش آرا از اهم وظایف بازرسین در شعب اخذ رای است که در جلسات آموزشی برگزار شده این مسایل مرور شده است.

رییس هیات بازرسی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان قشم با بیان اینکه به ازای هر 10 صندوق یک بازرس انتخاب شده است، گفت: سلامت انتخابات و صیانت از آراء مردم و جلوگیری از هرگونه بی‌قانونی و سوء استفاده از وظیفه اصلی بازرسان می‌باشد.

رحیمی با تاکید بر توجه ویژه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات تصریح کرد: رعایت اصل بی‌طرفی از سوی عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات از جمله عوامل سنجش و تضمین سلامت انتخابات می‌باشد و تمهیدات لازم در این خصوص اتخاذ شده است.

وی با دعوت از مردم شهرستان برای مشارکت گسترده در انتخابات و با تاکید بر اهمیت همکاری مردم در برگزاری یک انتخابات سالم، بیان داشت: از مردم نیز خواستاریم تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف و موارد مشکوک مراتب را از طریق تماس با شمار تلفن 7635220191 به هیات بازرسی شهرستان قشم اطلاع دهند.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری روز جمعه هشتم تیرماه جاری در 60 هزار شعبه سراسر کشور و 334 شعبه اخذ رأی در خارج از ایران برگزار می‌شود.

در شهرستان قشم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در 102 شعبه ثابت و سیار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/7558/.

نظر شما