شناسهٔ خبر: 67276276 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

رئیس کل دادگستری استان کرمان؛

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نتیجه مطلوبی را رقم خواهد زد

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی گفت: هر زمان مردم تکلیف خود را به خوبی ایفا کرده اند و انتخاب اصلح محقق شده است، نتیجه مطلوبی رقم خورده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،  حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در نشست هیات اندیشه ورز سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه گفت: هر زمان مردم تکلیف خود را به خوبی ایفا کرده اند و انتخاب اصلح محقق شده است، نتیجه مطلوبی رقم خورده است.
وی به عملیات وعده صادق که همه دنیا را شگفت زده کرده است، نیز اشاره کرد و گفت: این امر نشان دهنده مسئولان مقتدر و انتخاب اصلحی است که مردم در انتخابات انجام داده اند.


نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان در ادامه از اقدامات بسیار خوب و موثری که طی سال گذشته از سوی سازمان بسیج حقوقدانان در استان کرمان انجام شده است، تقدیر کرد و ادامه داد: برگزاری یادواره شهدای حقوقدان با محوریت قاضی شهید نوروززاده، اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان، راه اندازی موکب در سالروز شهادت شهید سلیمانی و ارائه مشاوره های حقوقی به مردم، حضور مستمر در مصلای نماز جمعه با حضور مصلحین و حکمین قرآنی و ارائه مشاوره به مردم و مشارکت در ترویج فرهنگ صلح و سازش از جمله اقدامات بسیج حقوقدانان در استان کرمان بوده است. 


حجت الاسلام و المسلمین حمیدی اظهارداشت: جلب رضایت اولیای دم در تعدادی از پرونده های قتل عمد، ارائه کمک های مومنانه به خانواده زندانیان نیازمند، مشارکت در ازادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و اجرای طرح "یک قاضی در مدرسه" از دیگر اقدامات شایسته تقدیر بسیج حقوقدانان سپاه ثارالله استان کرمان در سال گذشته به شمار می رود.


وی تاکید کرد: همه ما قطعات یک پازل هستیم وباید تمامی قطعات به درستی کار خود را انجام دهند تا پازل خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خوبی شکل گیرد.

نظر شما