شناسهٔ خبر: 67316025 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سیلاب راه ارتباطی ۱۴ روستا در خراسان رضوی را مسدود کرد

مشهد- ایرنا- بارش‌های رگباری امروز شنبه دوم تیرماه موجب انسداد ۱۴ راه روستایی در شهرستان‌های کلات و خوشاب و آبگرفتگی معابر در شهر تربت جام شد.

صاحب‌خبر -

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی در گفت و گو با ایرنا گفت: جاده های روستایی "ابراهیم آباد، عباس آباد، دوانگاه، گاهان، سیمان، داراب، دربند، نشیب، درگاه آباد و ملک آباد" به علت وقوع سیلاب، طغیان رودخانه و فقدان ایمنی در مسیر، تا اطلاع بعدی مسدود است.

«یوسف بنی‌اسدی» افزود: در حال حاضر بارش باران تردد در جاده های چناران و تربت جام و آزادراه مشهد-باغچه را تحت تاثیر قرار داده است.

«علی صلاحی»، فرماندار کلات نیز به ایرنا گفت: جاده های چهار روستا در مسیر "مومن آباد" بخش لائین این شهرستان به دلیل جریان یافتن سیلاب مسدود شده است که امیدواریم امروز شنبه این مسیرها بازگشایی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار تربت جام نیز به ایرنا گفت: در اثر بارندگی ۲۵ دقیقه ای ظهر امروز در شهر تربت جام میزان ۱۰ میلیمتر بارش ثبت شد.

«مهدی رجبی ارجنگی» افزود: این بارش ناگهانی موجب آب گرفتگی معابر و خیابان ها و گزارش سه مورد آب گرفتگی و خسارت به منازل مسکونی در این شهر گردید اما مسیرهای روستایی و تاسیسات زیربنایی شهرستان از این بارش ها آسیب ندیده است.

براساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی، بارش های رگباری باران که از روز گذشته آغاز شده، امروز نیز در استان به خصوص مناطق شمالی و مرکزی ادامه خواهد داشت و فردا یکشنبه بارش ها با حجم بیشتری تداوم می یابد.

نظر شما