شناسهٔ خبر: 67276244 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

زن ۸۱ ساله پیرترین لوکوموتیوران جهان

زنی ۸۱ساله اهل بوستون (آمریکا) لقب پیرترین لوکوموتیوران دنیا را در کتاب رکوردهای گینس به نام خود ثبت کرد.

صاحب‌خبر -

زن ۸۱ ساله پیرترین لوکوموتیوران جهان

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، هلن آنتنوچی سال ۱۹۹۵ در سن ۵۳ سالگی کار خود را در خطوط راه‌آهن شهری بوستون که زیرمجموعه سازمان ترابری خلیج ماساچوست است شروع کرد. او نزدیک به سه دهه است که در این خطوط کار می‌کند.

او به نماینده رکوردهای جهانی گینس گفت که «پنج دختر داشته و هر زمان از خانه به محل کار خود می‌آمده است، می‌توانسته کمی در سکوت و آرامش وقت بگذراند.»

یکی از همکارهای هلن بدون اینکه به او خبر بدهد، از طرف هلن به سازمان رکوردهای گینس تقاضای ثبت پیرترین لوکوموتیوران دنیا را داد. بعد ثبت نام او در این کتاب، هلن تازه متوجه این موضوع شد.

زن ۸۱ ساله پیرترین لوکوموتیوران جهان

هلن موقع مصاحبه با نماینده رکوردهای گینس گفت، «نمی‌دانم این همه هیاهو برای چیست. من هر روز از خواب بیدار می‌شوم و کاری را که دوست دارم انجام می‌دهم. درواقع دوست دارم از حمایت همکاران، خانواده، دوستان و مسافرهایی که سفر هر روز من را به یک سفر عالی و شگفت‌انگیز تبدیل می‌کنند تشکر کنم.»

چیزی به تولد ۸۲ سالگی هلن باقی نمانده است و او می‌گوید، قصد ندارد خود را بازنشسته کند و تا زمانی‌که سازمان با کار او مشکلی نداشته باشد، به لوکوموتیورانی خود ادامه می‌دهد.

زن ۸۱ ساله پیرترین لوکوموتیوران جهان

نظر شما