شناسهٔ خبر: 67275757 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

تیم‌های ملی کرواسی و آلبانی به تساوی دو بر دو رضایت دادند.

کرواسی ۲ – ۲ آلبانی/ شوک به کروات‌ها در دقیقه ۹۵ + فیلم

کرواسی ۲ – ۲ آلبانی/ شوک به کروات‌ها در دقیقه ۹۵ + فیلم

صاحب‌خبر -

در نخستین دیدار دور دوم مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴، تیم‌های ملی کرواسی و آلبانی از گروه دوم به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

 عادت آلبانی در یورو زدن گل‌های زودهنگام است. آنها برابر ایتالیا نیز در ثانیه ۲۲ گل زده بودند و در این مسابقه در دقیقه ۱۱ دروازه کرواسی را باز کردند. کاظم لاچی امروز با ضربه سری تماشایی توانست دروازه کرواسی را باز کند. او ارسال از راست آسانی را با یک ضربه سر زیبا به گل تبدیل کرد تا تیم تحت هدایت سیلوینیو پیش بیفتد.  

این نتیجه تا اواسط نیمه دوم پابرجا بود، اما کرواسی در دو دقیقه کامبک زد. آنها ابتدا در دقیقه ۷۴ با پاس گل بازیکن تعویضی‌اش ‏بودیمیر و ضربه کرممریچ به گل تساوی رسید. ‏

در دقیقه ۷۶ هم گل دوم به ثمر رسید. بودیمیر در سمت چپ با یک سر توپ هیسای، دفاع راست آلبانی، را ‏محو کرد و توپ را  با ضربه کات‌بک به مرکز محوطه جریمه فرستاد. ‏شوت کم‌ارتفاع کراماریچ با برخورد به پای گیاسولا، دفاع وسط ‏تعویضی آلبانی وارد دروازه این تیم شد. ‏

کرواسی در آستانه اولین بردش در یورو بود، اما آلبانی این اجازه را نداد و با یک گل دیرهنگام بازی را مساوی کرد. در دقیقه ۹۵ کلاوس جاسولا که یک گل به خودی زده بود، بازی را برای آلبانی به تساوی کشاند تا هر دو تیم یک امتیازی شوند و در آستانه حذف قرار بگیرند.

انگلیس و ایتالیا دیگر تیم‌های این گروه، فردا به مصاف هم می‌روند.

نظر شما