شناسهٔ خبر: 67274594 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

قلعه عقابها جهنم طبیعت نشد/ قهرمانی طبیعت در لیگ‌بسکتبال ایران

تیم بسکتبال طبیعت در پنجمین بازی فینال لیگ بسکتبال ایران توانست شهرداری گرگان را در قلعه عقابها شکست دهد و در اولین سال حضورش در لیگ قهرمان شود. تیم بسکتبال طبیعت در پنجمین بازی فینال لیگ بسکتبال ایران توانست شهرداری گرگان را در قلعه عقابها شکست دهد و در اولین سال حضورش در لیگ قهرمان شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان ، شهرداری گرگان در آخرین دیدار مرحله فینال لیگ برتر بسکتبال در یک بازی نفس گیر و حساس مغلوب طبیعت اسلامشهر شد و بر سکوی نائب قهرمانی این رقابت‌ها ایستاد.

 شهرداری گرگان و طبیعت اسلامشهر از ساعت ۱۷ در سالن امام خمینی (ره) گرگان در مقابل هزاران هوادار بسکتبال مقابل هم به میدان رفتند و در یک بازی حساس و نفس گیر شهرداری گرگان با نتیجه ۹۴-۹۹  از مهمانش شکست خورد.

۱۱ ثانیه مانده به پایان بازی ، بازی به دلیل حاشیه های هواداری نیمه تمام‌ماند و تماشاگران از سالن بیرون شدند تا بازی بعد از وقفه نیم ساعته برگزار شود.

در پایان این بازی مراسم اهدا کاپ قهرمان لیگ با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و علی محمد زنگانه استاندار گلستان و نمایندگان گرگان و آق قلا برگزار  شد.

در مرحله فینال لیگ برتر بسکتبال ۵ دیدار برگزار می‌شود و شهرداری گرگان و طبیعت اسلامشهر در چهار بازی فینال امسال هرکدام ۲ پیروزی به دست آورده بودند

به این ترتیب گرگانی‌ها که در سه سال گذشته قهرمان جدایی ناپذیر لیگ شده بودند امسال بر سکوی نائب قهرمانی ایستادند.

انتهای پیام/

نظر شما